RTV Teorija i praksa

Šta vredi što volim aku neko još miluje te ruke iako ona ima drugoga, ја ne mogu voleti drugu jer nisam slobodan. Kod stiha Sanjam o пјој... njegova devojka (koju predstavlja igračica u jednostavnoj beloj haljini sa širokim rukavima na puf, raspletene kose do struka) ulazi u kadar dok on sedi na krevetu a ona kao da iz pozadine putuje kroz maglu prema njemu. Sanjam o njoj zaspao ili budan na kolenima puzim njoj život je moj u rukama njenim ja sam samo zarobljenik Ijubavi. Ovde je pesma dobila instrumentalni karakter, a balerina, došavši do kreveta, nastavila je da ga moli da pođe za njom a istovremeno je počela da se vrača u zajednički rodni grad. Njenu igru je snimala ista kamera koja je snimala i pevača i kada se on okrenuo da je gleda, kamera je pošla kroz šipke na krevetu ne kadrirajuči ga više. Dok se ona udaljavala, kamera se lagano okretala pevaču i kadrirala ga najzad potpuno budnog. Kaput je skinuo sa čiviluka i obukao ga. Proverio je kartu i stavio u unutrašnji džep. Kofer je i dalje bio kraj kreveta. Pogledao je u sat i ponovo zapevao. Sanjam o njoj zaspao ili budan na kolenirna puzim njoj život je moj u rukarna njenirn ja sam samo zarobljenik Ijubavi. Uzeo je kofer, stavio slamni šešir, pogledao po sobi i krenuo ka izlazu. Ovo je jedan primer koji pokazuje šta sve spada u muzičku numeru. Ceo proces, ponovljen bezbroj puta sa mnogo varijacija, je naravno replika onoga što sadrži svaka muzička ili varijetska numera: prvo, pronaleženje talenata, zatim koordinacija i usvajanje materijala u kreativnom i individualnom načinu, zatim savlađivanje problema muzike, koreografije, pesama, kostima, dekora, kamera, specijalnih efekata itd. i, najzad, vođenje proba do snimanja emisije i jedinstvena demonstracija

88