RTV Teorija i praksa

irr.aju i ostala sredstva masovne komunikacije, sposobnosti da obogati intelektualni i emotivni život čoveka, rađa se, u stvari, najširi stvaralački podsticaj i estetski uticaj na gledaoce. To je samo jedan, televizijski impuls iz impulsa i stvaralačkih podsticaja života samog, koji se mora, razume se, stopiti s talentom, obdarenošću, a pre svega sa radom da bi se pretvorio u stvaralaštvo. Ako je stvaralaštvo spoj duha i praktične akcije, onda je sve ono što u programu televizije Kod njenih glcdalaca ne stvara privid stvarnosti već ih motiviše na kretanje, na težnju da tu stvamost dosegnu i prevaziđu - Kreativan čin u procesu ostvarivanja opšte čove,.ove emancipacije Znatan broj televizijSKih sadržaja o mladima i za mlade govori o tom da jugoslovensna televizija pa, dakle, i Televizija iNovi Sad, nije propustila priliku da ciljeve našeg društvenog i kulturnog preporoda stvaralački pretoči u svoje programe. U svim našim televizijskim centrima sve je više emisija namenjenih mladima, i ne samo njima, koje, kao na primer emisija Muzički tobogan svojom stvaralačicom.sadržinom i suštinom grade jedan nov način „pevanja i mišljenja” televizije.

89