RTV Teorija i praksa
Taoela 3. Društvena definicija televizije: prosečni broj komentara po intervjuu
Tabela 4. Kontekst gledanja: prosečni broj komentara po intervjuu
Као i sa prethodnim nalazima o minimalnim obrazovnim razlikama, ove sheme su suprotne tradicionalnoj istraživačkoj literaturi o komunikacionim etektima, koja dokumentuje značajni uticaj i obrazovanja (Weiss, 1969) i komunikacionih kontekstualnih promenljivih (McGuire, 1969). Pošto je veliki broj naučnih übedljivih studija obuhvatao ili medije štampe ili eksperimente sa izvođenjem nastave, jedna mogučnost je da utvrđeno saznanje o tome koje promenljive utiču na komunikativnu efikasnost ne važi za komunikaciju
49
Pozitivna orijentacija ka televiziji (samo uzorak mase) Analitički koment. Interpretativni koment. Niska (21) 5,09 4,86 Srednja (37) 4,27 3,16 Visoka (27) 4,03 2,67 F - 0,7/b.z. F = 5,7/<0,01
Analitički koment. Interpretativni koment. Unapred dogovoreni intervju (65) 4,71 3,59 Ad hoc intervju (24) 3,57 2,96 T = 2,2/b.z. T = 1,1/b.z. Prvi intervju (34) 8,32 4,29 Drugi intervju (34) 6,82 4,18 T = 1,3/b.z. T = 0,1/b.z.