RTV Teorija i praksa

diskusije. Naravno, kada slušate stanicu dobićete predstavu .0 tome koji su naši ciljevi. Ali ako imate vremena da pročitate bar deo ovog Koncepcijskog priručnika, imaćete jasniju predstavu o tome šta mi radimo u stanici WHCR. A ако zaključite da biste voleli da radite u stanici, biće potrebno da pročitate svesku I (deo koji upravo imate) Priručnika. Kažemo „biće potrebno da pročitate" јег svaki dobrovoljac koji radi u stanici mora da prođe kroz proces intervjua i diskusija pre nego što se pridruži našera personalu. Nemojte da mislite da to radimo da bismo pokušali da sprečimo Ijude da rade sa nama, nama su potrebni dobrovoljci na svim poslovima u stanici, јег inače naćemo postići svoje ciljeve, a možda čak nećemo moći ni da nastavimo emitovanje. Razlog zbog koga tražiriio da sa nama pročitate i razmotrite Koncepcijski primčnik jeste da i vama i stanici bude jasno šta možemo očekivati jedni od drugih. Isti slučaj je i sa Tehničkim priručnikom stauice WHCR koji ćete dobiti da pogledate i razmotrite sa nekim od osoblja, ako želite da radite sa tehničkim uređajima u stanici, kao što su studijski gramofoni i magnetofoni. Ti uređaji su oruđe radijskog zanata, ali koncepti koje ovde objašnjavamo takođe su naše oruđe. Želimo da svako ko radi za WHCR bude u stanju da koristi oruđe, kako tehničke uređaje tako i koncepte, najbolje što može. Još o ... umetnosti radija možete naći u trećem odeljku. Najvažniji koncept koji pokušavamo da sprovedemo u praksu u okviru staniee WHCR možda je taj da budemo susedska radio-stanica. To nas čini drugačijim od svih, ili skoro svih, drugih radio-stanica u Njujorku. One određuju svoje auditorije na osnovu demografskih osobina. Na primer, prema starosnom dobu, etničkoj pripadnosti, polu, društveno-ekonomskom statusu itd. - nezavisno od toga u kom delu grada oni žive. Mi određujemo svoj auditorij prema geografskom položaju. Ideja nije komplikovana: ovde smo da budemo radio-stanica namenjena određenom susedstvu. Susedstvo okružuje Siti koledž i poznato je pod imenom Harlem.

50