RTV Teorija i praksa

U scdmici u kojoj jc sprovedcno istraživanje .Barometar medija 89" Švenk nijc cmitovan. Zbog toga je izostala mogućnost evcntualnog upoređivanja gore navedenih podataka o glcdanosti Švcnka sapodacima iz .Barometra." GLEDANOST EMISIJA SLIČNIH .ŠVENKU" KOJE EMITUJU DRUGI TV CENTRI Emisije Teleobjektiv TV Bcograd, Živeti s prirodom TV Sarajevo i Srdačno vaši TV Zagrcb gleda 40% od ukupnog broja ispitanih Vojvođana. Gledanost pojedinih od njih prikazana jc u slcdcćem pregledu:

Najvcrniji glcdaoci dokumcntarno-feljtoaskih emisija su rukovodioci, stručnjaci i umctnici. Oni ne samo što su najzastupljcniji mcdu glcdaocima Švenka, nego i među onima koji glcdaju svc tri navcdcne emisije slične Švenku. Afinitct prcma samo jcdnoj od tri emisije znatno češće ncgo ostali pokazuju mladi Ijudi (20-24 godine) i pripadnici nckih narodnosti. Primera radi, čak polovina od ukupnog broja Rumuna koji gledaju ove emisije, gleda smo Telcobjcktiv. Mcdu onima koji gledaju samo Živeti s prirodom, odnosno samo cmisiju Srdačno vaši, daleko višc od ostalih sc javljaju mladi od 20 do 24 godine i Slovaci. Mcdu onima koji glcdaju po dve od tri navcdene đokumcntarno-fcljtonskc cmisije uglavnom su

4 Proconli u ovoin prcglcdu računali su u odnosu na ukupan broj gledalaca navcdcnih cmisija.

121

Emisije gledanost (u%) Teleobjektiv, Živeti s prirodom, Srdačno vaši 32 4 samo Teleobjcktiv 20 samo Živeti s prirodom 18 samo Srdačno vaši 10 Živeti s prirodom i Srdačno vaši 9 Teleobjektiv i Živeti s prirodom 6 Teleobjektiv i Srdačno vaši 5 Ukupno 100%