RTV Teorija i praksa

protumačen pravilno, sa osećanjem za sve mogućnosti koje pruža’. Kada je Finci davao ovu ocenu o vašem rediteljskom radu, vi ste, druže Sinovec, imali samo 26 godina, što znači da ste bili tek na početku svoje scenskorediteljske karijere. Međutim, uprkos postignutim očiglednim uspesima na pozorišnoj sceni, vi ste ipak vrlo brzo' potpuno napustili pozorište i posvetili se novom mediju - televiziji.” Mislim da je odgovor dat. Međutim, hteo bih sada uzgred kao ironiju sudbine da predočim naslovnu stranu tog broja Vukovarskih novina tih dana 1986. U tekstu sa nadnaslovom „Pred izbornu konferenciju komunista općine Vukovar” objavljena je slika sa novim hotelom i vodotornjem prema kojima se pruža luk mosta bez ograda i sa građevinskim zaprekama, a u potpisu: Novi most na Vuki čeka ijepše dane... Zaista, nije trebalo dugo da čeka. Sta Vas je bitno opredelilo za profesiju televizijskog reditelja i dugogodišnje delovanje u oblasti edukativne televizijske režije ? TELEVIZIJA. U intervjuu koji je dat N. Vučenovu odgovor počinje sa: „Kao reditelja zaintrigirale su me skoro neograničene izražajne mogućnosti koje je nudila televizija, pa sam htio da ih iskušam. U Televiziju Beograd sam prešao daleke 1960. godine...” Od 1960. uz niz asistentura za katko vreme prešao sam na samostalnu režiju najrazličitije strukturę - od dećje dramę ( Sivifića Baneta Đuričića), prenosa, emisija kulturno-umetničkih sadržaja (S/ike i skulpture, Novi oblici, Sećanja, TV o filmu, narodne i ozbiljne muzike sa urednicima Draganom Jevtićem, Srdanom Barićem, Bogoljubom Srebrićem, Duškom Radovićem, Dušicom Manojlović, Gordanom Đurđević, Mirom Radenković, Vasilijem Popovićem, Boškom Pantićem i dr.) do korežije Krležine dramę Adam i Eva (reditelji dr Jovan Konjović i Jelašin Sinovec) koją je u listu „Borba” na rang-listi najboljih TV ostvarenja bila među 10 za 1963. godinu, a zajedno sa emisijom Na slovo, na slovo D.

220