Sion

58В

Другу подовину питања о равепству међу свима еписконима оставила је конФеренција за сада неразрјешеноу, дочим још није било код свију старокатолика усвојено тачно појимање учења древне цркве, да је римски епископ ргшив т*ег рагеа. 2.) 0 св. Духу. ЕонФеренција не сматра учење западне цркве о исхођењу Духа светог као догмат, али одлучнорјешење оставља на будуће време. 3.) Догмат о безгрјешном зачеЛу Бовородице абсолутно се одбија и проглашује се незаконитост његова. 4.) На питање о добрим дјелима конФерепција изриче осуду своју против свега онога, што осуђују православни у учењу о добрим дјелима. 5.) Тако се исто одлучпо иеказује конФеренција и против учења западног о грјееима. 6.) На пит г ње о загробном животу конФеренција ограничава се за сада тиме, што безусдовпо осуђује теорију индудгенција у корист мртвих. Каноничка и обредна тштања : 1.) 0 символу вјере. КонФеренција признаје да је не.. чонитим путем уметнута у Символ рјеч „ГШодпе - '' и тиме се е Формалне стране даје сатисФакција православнима. 2.) 0 крштењу изјављује се конФеренција одлучно, признавши да је Форма загњуривања зајиста древпа и да она управо саодговара значају бибдејске рјечи ^аттхС^иг. 8.) На питање о мироиомазању конФеренција изриче да она признаје безсумљиво правилнпм: да то таинство обављају не само епископи, него и свештеници. У погледу тога, када треба обављати то таинство тврди, да премда се источпи обред миропомазивања дјеце оснива на врдо древном предању, ништа мање и западна црква има важна темеља своме обреду и сматра зато, да оба обреда могу бити подједнако уздржани. 4.) На питање о Евхаристији конФеренција одговара а.) да она не сматра необходним да хљеб мора управо прјесни бити, б.) да она одобрава молитвено призивање св. Духа у