Spomenica dvadesetpetogodišnjice srpskih državnih železnica : od 3. septembra 1884 do 3. septembra 1909. god.

20 |.

Надзорни персонал у пољу за време грађења

1. Инспекција Београд—В. Плана, дужина 90 километара: а) Биро инспекције 4 особе; 6) персонал у пољу 8 особа.

9. Инспекција В. Плана— Сталаћ дужина 86 километара: а) Биро инспекције 4 особе; 6) персонал у пољу 5 особа. | |

3. Инспекција Сталаћ— Ниш, дужина 64 километра: а) биро инспекције 4 особе; 6) персонал у пољу 4 особе.

4. Инспекција Ниш-— Врање, дужина 122 километра: а) биро, инспекције 4 особе; 6) персонал у пољу 8 особа.

Целокупни надзорни персонал 41 особа.

Ш. Плате И додатци

Персонала при железничком одељењу Министарства Грађевина

а) Плате: 1. Директору годишње . . . . . 10.000 дин. 9. Глав. инспектору годишње . . . . – 8.000 3. Инспектору прве класе годишње . . 7.000 А, 7 друге ~ 5 ОДЕ 5 И треће , Е · . 4.000, 6. Комесару за експлоатацију , - - 2200

6) Додатциа |. Инспекторима годишње. . 0... . 5 000 дин. 9. Инжењерима |, ЏишШ класе. . . . 2.500 3. Инжењерима М, М и МГкласе . . . 2.000 4. Подинжењерима [| и П класе . . - 1.000 5. Техничким практикантима . . · - · 300

Према одобреном пројекту, који сам горе навео, приступљено је организацији железничког одељења у Министарству Грађевина. Као директор овог одељења узет је из Немачке А. Рихтер а њему су били придодати инспектори г. Миша Петковићи пок. Дим. Стојановић.

Ова су господа организовала секције државног над“ зора при грађењу пруге од Београда до Врање. Као шефови секција паименовлим беху г.г. Пера Велимировић,