Spomenica dvadesetpetogodišnjice srpskih državnih železnica : od 3. septembra 1884 do 3. septembra 1909. god.

48

УШГ Пруга Сталаћ— Крушевац

Дедине, (празно)

Крушевац, Милан Д. Спасић саобр. чиновник 1Х Пруга Београд—Кланица

Београд – Сава, Милан Стојковић саобр. чиновник Кланица, Будимир Несторовић, званичник

Шефови секција |. секција Марко Каракашевић инспектор

Владислав Ђ. Клинковски виши инжењер

Ц, = Емило Краловец инспектор М. > Јован Аврамовић “ М. ~ _ Стеван Чолић виши инжењер

Шефови ложионица

У Београду, Боривој Поповић инжењер „ Младеновцу, Јован Ракић надзорник машина Лапову, Стеван Томић машиновођ Љуприји, Јован Поспешил пословођ Гитшу, Хајнрих Фрај инспектор Обреновцу, Димитрије Јанковић надзорник машина.

Данас на дан двадесетпетогодишњице вреди напоменути, да је мисао грађењу железницеу Србији покренута за време владавине Књаза Александра Карађорђевића 1852 године, оца нашег узвишеног Краља Петра а данас, после педесет и седам тодина, за време владавине сина Књаз-Александровог — Петра Карађорђевића налази се у највећем јеку грађење нових железница, које ће Србију подићи на највећи ступањ развића трговине, привреде и индустрије. Судбина је ваљда хтела, да оно, што није могао отац почети, син да доврши. Тако исто, мислим, да нећу погрешити, ако покојницима — радницима, који су својим радом и трудом допринели, да се наша железница сагради, експлоатише и усаврши како би дала добре резултате на пољу привреде, трговине индустрије у нашој Отаџбини, те да и она с поносом стане у ред других културних земаља у Европи, мислим да нећу