Srpski tehnički list

ОТРАНА 206

КОЛОСЕК СА ГВОЗДЕНИМ ПОПРЕЧНИМ ПРАТОВИМА

БРОЈ 10

(БОРА ВУ Еве Не Иби Е

трошкова оно одржавања нолосена са гвозденим

попречним праговима по систему Хајндловом и

нолосена са дрвеним попречним праговима на 1 ни.

Према томе просечни трошкови одржавања

.

Свега 36,17 милиона тона,

Тежина шина од бесемеровог челика износи на а = 85,28 Ко.

Употребљена веза шине са прагом изврстна је, она одговара у свему намењеној цељи, јер се веза за време од када је тај колосек положен није разлабавила, нити је примећено икакво померање појединих делова за утврђење шине на праг за време саобраћаја. На праговима, плочицама и улозима није примећено никакво трошење и сви делови имају још једнако оштре ивице и првобитне димензије. Трошење шина је обично, и оно одговара горе. поменутим теретима, «оји су преко колосека прешли.

| 4 | - МЕ ЛЕ 5. | Колосењ са гвозденим попречним праговима | Колосек са дрвеним попречним праговима | - паре = | 58,724.98 | Колосек И, км. јакој — 77 2001 м. | Колосек |, км. Ета = дуж. 5654.58 м. | Права у просејаном шљунку: 495,8 м. | а | Пе таг шљунку 5415 м. | Права у просејаном шљунку 565458 м. ГОДИНА | Етан у просејаном шљунку 502,9м. | | = „ туцаном шљунку _ 4618. | | матер. осем | шљунак ва и || | материј. осем | шљунак за а | Руке | шина и | накн. пош- Укупно одр- Руке | шина и накн, пош- | Укупно 0· || = | шљунка љумчавање | „авање на | пара ва | шљунка | љункавање | јужавање Средње цене из трошкова горе на- 1 км. | Јединичне цене из коштања опитне | на ] км, | ___ведених делова опитне пруге | пруге 5654,88 м. дугачке дин, пара | дин. пара дин, | пара | дин. | пара дин. пара дин, |пара дин. пар | дин. пара | ! | | 1984] 701 950 4 1 — —| 706 06 586 28 7 04) —| —| 598 27 1885| ~ 69808) 15 90 —|- — та) 99 74 94 24. 18 — — 749 12 1886) 467 57 15 98) 75 44 558 94 586 60 24 31 34 68 595 54 1887. 845 7: 6 97 —> — 352, то) 416 26 16 85) 21 24 460 835 1888. 470 93 18 92 — = 489 15) 529 89 28 01 —| —) 557 90 1889 4160 22 48 51 — — 464 - 78 890-–.-12 66 46 — —) 427. 18 1890) 268 _ 91 98 58 | — 302. 28) 300) 83) 10 46) —| —| 41. 29 Свега |ЕВА | | | | | Пије | | | за 7 год. 3868 69 148 67) 75). 44 3587 80) 8485 47) 2719 81 61 81 3824 65 Просечно коштање на 1 годину: Ек 2 5 тате |] | 2 | |__480. 59] 21 28) 10] 78 512 58 491: 98 89 ба] 8: 84 546. 6

првих 7 година дана мањи су за 6,2", од оних за колосек са дрвеним праговима.

Измена шина | Па ера ние

(1884) |_ > | ПЕЈН | | | | | 7 58 | ен «|| за: « тодина || 5 51 — — а = = 17 58 = - — пара Годину | 8 || 5 5 а о вј – = =

Терет, који је до краја год. 1890 преко колосека прешао:

колосека са гвозденим попречним праговима за време

|

|

Свега 36,88 милиона тона

6) За време осмогодишњег посматрања није се ни једна шина преломила. —

Исто тако није било ни побочног померања колосека, и ако су по тој прузи поред осталог живог саобраћаја путника и робе прелазили дневно по пет брзих возова са брзином до 80 км, на сат.

«) До сада се није показала потреба за мењање ма и једно гвозденог прага.

За сада се не може ни одредити, када ће на-

„ступити потреба за мењање прагова, јер се после

осмогодишње употребе не примећава нити рђа нити каква промена облика.