Srpski tehnički list

и Број 8 и 4 "РлаАСНИЦИ : ОТРАНА 65. 6. у Дирекцији државних железница. 1. секција, од Београда до распутнице пруге Вел. Постављени су: Плана—Омедерево (Ккт 88.000) заједно са овом пругом, ја а: са пет првих надзорничких срезова и Њ ХХП. За директора, Миливоје Јосимовић, главни ин- СМ етан (а зова и досадањим ХХП спектор; за главног инспектора, Михаило Кретић, ин- | “ОР у раду; спектор прве класе; за инспектора прве класе, Едуаро | Дужина јој је: Београд—распутпица, 88,007 | Надлер, инспектор треће класе по старом; за инспек- Распутница—Смедерево 41,90 торе друге класе, Миша Марковић, виши инжењер прве 1997 Кап. класе и Милан Милашиновић, виши инжењер друге класе; за више инжењере треће класе, Васа Атанацковић, инжењер прве класе п Душан Сабовљевић, ин-

| П. секција, од распутнице до Јагодине са пругама Лапово— Крагујевац и Ћуприја—Сење и срево-

„ов жењер друге класе; за инжењере прве класе, Влади- | вима УГ УП. ХХШ и ХХлУ; пари“ · мир Тодоровић, Милан Маринковић, Јован П. Јовано- Дужина јој је: Распутница--Јаго п-6 47 ов " вић, Коста Н. Меивковић, Јован Станковић и Светозар У 254 Је: Таоа ПЕЋ Зе а 90 200 Поповић, инжењери друге класе: за пинжењере треће | Ћ ; . ЕШ 91 класе, Милорад К. Поповић, Миливоје Павловић и Вла- "ОР тлнвани рудник ИЕ дислав Ћ. Клинковски инжењери шесте класе по ста- 98.608 Кт. ром; Владимир Бабовић и Милош. В. Илић подинже- : · љери прве класе; за подинжењера друге класе, Ђорђе 1Ш. секција, од Јагодине до Ниша, са надзорничСелић бивши државни питомац. ким срезовима УП Фдо ХП; . Дужина јој је: Јагодина Ниш 108,695 Кт. Пепсионован је: Фраља Винтер, инспектор прве класе, ТУ. секција од Ниша до бугарске границе са сре-

зовима ХПТ. до ХУГ;

Дужина јој је: Ниш-— бугарска граница, 93,40 Кт.

ИЗ ЖЕЛЕЗНИЧКЕ ДИРЕКЦИЈЕ | ис | У. секција, од Ниша до турске границе са срезо-

Нова подела пруге на секције, — Одлуком гос- | вима ХУП до ХХЕ подина Министра Грађевина од 16. марта Дир. бр. 3766.

Дужина јој је: Ниш—турска граница 122,в10 Кт. образована су у УП. одељењу за грађење и одржавање

коме је шеф г. Едуард Надлер инспектор, два одсека; | С бедије у Пе о ше И Иј један за одржавање а други за грађење. Првоме је на Саобраћај на Сењској прузи неће више бити под челу г. Милан Милашиновић а другом г, Миша Мар- | унжењером за одржавање пруге, него под саобраћајним ковић инспектори, а има

. Одржавање је подељено, у место као до сад па 7 секција, на 5 секција и то:

Услед овога укидања двеју секција, враћају се у одељење за одржавање два досадања шефа одржавања.

оној ке= о ——————

~ =>