Učitelj

394:

са 1! разредом, у којој би деца, задобила најнужнија, знања, | ноја им као земљорадницима треба.

Тим би се ово питање о премештању учитеља, задатку и програму осн. школе ијош многа питања, која, из ових потичу — скинули с дневног реда, и осн. школа би почела корачати напред. имајући јасно циљ свију

пред очима. А да би учитељи били на свом месту, о том ни сумње нема. Ово су неколике моје мисли, које напоменух сад, јер је канда дошло време да се једном ово питање реши. 5 Да ли сам погодио пут и начин на који би ваљало ово питање решити. на мојим је колегама да они рекну, јер и они се истим овим мислима баве. Тек ја држим, "да нам је свима дужност, да понешто изнесемо овако, како би се дала прилика свима, да о томе размисле како би кад ова питања дођу на дневни ред, могли о њима свој суд изрећи. “) 4

ДА» 4. Сок.

#) Прим. Уредништво, и ако је пустило ову сувремену расправу, не слаже _ | 5 се са овим испреметаним и недоследним мислима. Уред. А