Učitelj

РАД ДЕВЕТЕ УЧИТЕЉСКЕ ОКУПШТИНЕ 481

Секретар чита: предлог От. Отанишића и другова, да се стална ревизија не усвоји.

Поттредседник Ја мислим да овај предлог треба упутити Извештајном Одбору (вичу да се одбаци)

Петтредседник. Које за то да се одбаци нека дигне руку. Мањина дигла руке, према томе овај се предлог упућује Извештајном Одбору.

Секретар чита тредлог Владислава Поповића, Косте Димитријевића, Срете Лазаревића и другова, да 1Х учитељска скушштина, осуди поступак месног смедеревског збора у годинама 1885—1887 штосву чланови против пра вила дакле незак нито, поделили између себе дружински новацу неколико стотина динара (вичу да се упути као хитан Контролном Одбору).

Потиредседник Прима ли скупштина, да овај предлог иде Кон“ тролно: Одборуг — Прима.

Секретар чита иредлог Радивоја Радосављевића и др.да се умоли г. министар просвете да продужне школе укине. |

Поттредседник. М овај предлог ваља упутити Извештајном Одбору. Прима се.

Секретар чита предлог В Јестровића у ком се у 10 тачака износе извесни захтеви за Удружење и он. школу. — Упућује се Извештајном Одбору.

Секретар чита молбу жене поч. П. Игњатовића којом моли за новчану помоћ. — Упућује се Изв. О16.

Секретар чита предлог Манас От јановића и другова, о томе да среске власти прикупљају прирез за школ. потребе и дају их шк. одб.

Упућује се Изв. Одбору

Секретар чита предлог М. Милосављевића о добијању бесплатног

подвоза железн. и лађама за учитељ: и њихове породице, кад путују

на учит. скупштину. — Упућује се Изв. Одбрру Известилац Глав. Од6. чита чл 3. п 48 правила који су враћени да се поправе. — Скупштина прима.

К. Божовић предлаже да се у правилима дода и то да путни трошак изасланицима зборова одређује Гл. Одб.

Потаредседник пита прима ли скуп. овај предлоге — Скуп. не приза.

Поттредседник. Изволите саслушати реферат о расправама.

Известилац В. Јестровић чита регерат о расправама за питање: „Васпитна важност дружења наставника с ученицима “ У реферату се вели да расправа Ј. Максимовића, ма да има добрих мисли, опет није питање разрадила гобро, јер се не види у њој једна целина, и говори се више о споредпостима него о главној ствари. — Расправа друга од Каменка боље је обрадила само питање, али и њој одбор замера, што сеу њој говори о стварима, које су споредне, а мишљења је да би се опет ова друга расправа могла примити, кад би се допунила и поправила.

УЧИТЕЉ 29