Učitelj

ИСУСОВ УЛАЗАК У ЈЕРУСАЛИМ | 515

Утврдити Главни нашпис : Исусов улазак у Јерусалим. [Показати слику |

Ш. Као што је Исус тада ушао у Јерусалим, тако исто хоће а сада да уђе у наше срце. А ако Исус треба да уђе, онда ништа не смемо имати у своме срцу, што он не воли. Такве рђаве мисли на пример, какве смо нашли код његових непријатеља, не смеју више ни у једном срцу да буду, ако хоћемо. да у њега уђе Исус. Он долази само онде, где нису злоба, лаж и мржња. Зашта морамо да се побринемо пре, но што можемо и помислити на то, да Исус уђе у наше срцег (За чисто срце). — Како можете да покажеше сад, да волите, да вам дође Исус у срце (Ако оно, чему нас поучавају код куће, у школи, цркви не само слушамо, но се по њему и управљамо; ако увек радимо оно што је наш посао и ако се молимо Богу). Ако тако радите онда је ваше срце чисто као црква, храм Божји. А људима чистога срца Исус је обећао у једној лепој изреци, коју ћемо научити, лепу награду. Та изрека гласи:

ТУ. Благо онима. који су чистога срца, јер ће Бога видети, (Матеј 5, 8.).

Објашњење : Људи чистога срца, увек су близу Бога; он је код њих, кад су код куће, кад су на путу, кад раде или се одмарају, кад им дођу добри или зли дани; у свако време.

М. Никад не чини иишта чега се можеш стидети! Може ли дете, које изговара ружне речи имати чисто срце» — Недеља пред Ускрс зове се Цвети. Заштог — За примену на часу српскога језика: „Лепа победа“. (Читанка за Ш р. осн. школе, стр. 128.). У којој молитви се молите Богу за чисто срце» —

Објашњење: Методска припрема ове јединке израђена је према овом закону: у почетку предавања је истакнут разумљив, очигледан, одређен циљ, коме је задатак да пробуди интерес. За припрему и излагање нове садржине узели смо развојно-представљачки

поступак, као начин који највише ствара очигледности и буди саморадњу код ученика. Оба смо ступња, дакле [и П, спојили по захтеву који је Цилер истакао, да се на сваком кораку на старо (од стране ученика исказано) надовеже и ново (од стране учитеља саопштено), тако да цело предавање има карактер забавног разговора. На Ш. ступњу извршено је поређење, па је онда фиксирано и утврђено једно блаженство, које је изведено на ТУ. ступњу. На 34“