Učitelj

Методика

| ог | Оз (ji

Злосрећни рибар Прича у четири слике.

Прва слика. Дечак на потоку под дрветом хвата рибу.

Друга слика. Дечак се попне-на грану да дохвати крај прекинуте узице са ухваћеном рибом.

Трећа слика. Грана се ломи и дечек пада у воду.

Четврта слика. Сељак пролази туда и вади дечака из воде.

Суштина приче може се објаснити оваквим питањима:

Шга је -дечак на потоку радио2

Шта је закачио за удицу 2

Шта је то дечак несмотрено учинио, и шта се десило с удицом 2

Како је хтео да се исколеба из неприлике, и шта му « после десило 2

Што се тиче развијања садржине у појединостима, могу се стављати например оваква питања:

|- |. | Кад је, И у који летњи дан (радни или празничан) Мане

пошао да пеца рибу 2

Зашто није као и остали радио (ако је радни дан) (Оставили га с малом сестром, братом, или је син имућних рсдитеља, или већ из ма кога другог разлога).

Шта је ради лова понео 2

Откуд му удица 2 (Поклонили | му, направио сам).

Где је црве набавио 2

Где ће да ловиг

Где је стао2 (Испод дрвета на обали).

Зашто под дрветом > (Сунце жеже).

Како је почео да лови 2

5

о [0] '

Il. је ли дуго чека) да се риба ухвати на мамац2 Која му је риба дошла на удицу2 је ли се Вања обрадовао 2 i KakBy је несмогреносг учинио. На шта је заборавио >> · Шта је било са удицом 2 | Где је била ухваћена риба 2 II]. На што није мислио 2 Каква је била гранчица 2