Učitelj

|

је

Хроника - 309

17). Кад се код детета највише буди интерес за читање» 18). Које ствари радије читају млађа деца а које ста'puja neha? 19). Има ли. какве разлике у погледу укуса код мушке ти женске деце 90). Која деца више читају: мушка или женска» 21). Да ли више читају сиромашна или богата neta? 22), Шта радије читају, богата, а шта сиромашна neta? 93). Да ли се може деци давати лектира, која има за «сврху посшепено упознавање сексуалног живоша> 24), Треба ли дечје књиге да буду с дидактичноморалним апенденцијама или Пак да задовољавају искључиво уметничку „страну 2 . : 25). Kako треба развити интерес за читање код деце» 26). Воле ли деца да слушају читање у групи или је "боље индивидуално читање» 27). Које писце радије деца читају: домаће или стране > 28). Какво расположење деца имају према писцима» _ 29), Која су најбоља дела за децу и који су најбољи дечји писци» _ | · 30). Које ствари треба давати млађој деци, а које стагријој деци» 31). Где деца више читају: у кући или школи» 32). Како је најбоље набављање дечјих књига: колек-тивно преко дечјих књижница или појединачно 33). Како треба организовати дечје књижнице»

Београд децембра 1927. Главни Одбор У. Ј. У. ХРОНИКА Помоћник Мин. Просвете. — За помоћника Мин. Про-

„свете, постављен је г. Риста Јојић, пређашњи народни по"сланик. Нови начелник основне наставе. — За начелника основне

«наставе и народно просвећивање постављен је г. Пг. Марко