Učitelj

Модерна минхенска школа 185

9. Дечаци и девојчице раде исте послове, али се девојчице више упућују на радове из кројења а дечаци на столарство. | 1 3. Систем радне заједнице организован је на најлептшој основи.

4, На радној активности дечјој примењен је систем центара интереса.

Програм за прву годину је следећи:

а). Игралиште и двориште. Израда штапова од дрвета, лествица, конопаца за прескакање и рукавица за играње.

6). Израђивање коцкица од дрвета, орманчића и једног простог камиона од цевчица и дашчица.

в). Врт у јесен. Спремање подупирача за цвеће и вре- · ћица за семе. |

"г). Божићни празници. Салвет и кутија за поклоне.

д). "Снег и лед. Плетење асуре и грађење саоница од дрвета.

5) Кројење. Поруб, модели за одевање лутака, веш за лутке по моделима израђеним од самих ученица.

е). Ускрс. Шарање јаја.

ж). Школски врт у пролеће. Спремање малих ограда и саксија за цвеће. Сејање и сађење. Плетење корпица за цвеће и воће од рафије. Моделовање воћа.

Програм за другу годину је овакав:

а). Школа. Скица на табли. Припреме за израду кошуља и брисача табли. Графичко представљање табле, држаље и писаљке.

6). Кућа. Колективна израда куће. Представљање куће цртежом и отпатцима од дрвета.

в). Школски врт у јесен. Поправљање и удешавање сандучића израђених у првој години.

г). Часовник. Спремање сказаљки од картона, дрвета и метала. Сунчева сказаљка. ометар. Девојчице припремају материјал за плетење потк (

д). Кухиња. Израђ теста. Девојчице прип

даске и оклагие за мешење наруквице за хватање врелог

рађивање алатк