Učitelj

Метод: ђикуатзке пазтауе за след ја терекзо!оотје 309

па пјепе зазгаупе ејетепте, а да деје Сије 1 га Кије !е ејетете ојазоџе; ан робјо зе 124 уојет ојазол! ц 1510 утете уггији ва одгедепнп 2пасита-зомшта, 10 и гехићаи гаКкуог ргосеза, Кој је ро зуојој рптоф! с15Е ргосезв ођгахоуапја изјоупћ геНекза, де!е залјадије доПе пезћуа уп „тајпи зНуапја“: одтедел Јапас 2пакоуа зјоуа (у тцећић падгајаја) тадуа одаоуагајца Тапас геПекза гес), 12 поуагапје одгедепаг зроја оЛазома 1 и гехшћаи зе дођија ргосез зитехе, ргосез снапја.

Раф изрећа 1 бг2ог гауса оуова ргосеза пиХпа је зато одгеДепа Конана зрајапја ма аић падгаХаја за зјизпшт 1 обпауђапје 5ји5шћ падгагаја и геб затоса фФејеја. Те Фпјетсе паз пасопе да зтафтато апашево-зтетска тејод Као пајргауШтај; тејод и пазгау ргуе рзтепози.

Јауђја ве рћапје и Ккакуот са ођНки “ађа пајђоје закопан» Оселћапо је, да је пајбоје Копз!н зе тејодот сенћ гес, ан пеш пјесоуот ауот атепкапзкот уди. Џротеђа сенћ гес:, јако 2уашћ „погтанић гес!“, Које зи дЧејећи рохпаје, Као зирго ов! 1тоомагапји Ђезпичјетшћ зјосоуа 1 дгиоћ ојазоутћ зројеуа, адуа пи дејеш ођгатоуапје Фоо по јазпе 1 дире Фопипапте, Која римјас! пјесоуи раХпји, гао Чо зе ом! уд падгаај уегији за одооуагајисии зи5пшп падтадајшта, Кој зи уес озјау Ш сугзје фасоуе и десјет тоган (рогпан зц ти): деје дођђја тогиспоз! да ргосна [о 510 ти је рогпајо, а оуо шадуа одгедетш шпегез. Сеја гес Која зе ргефјаХе дејгеш рге!јама једап чТодеш падгаХај, Кој зе зазјој 12 пеконко гагпонкћ ејетепа, аћ зе ја гизпонкозј тоје да пајад и сташсата једпог апантајота (арагаја 2а ргтапје), па рг., 5 бпог — рпшкот 150уагапја гес, 1 Тада се омо ЂИ једпогоди чтоХет падгазај, Ш рак једпоутетепо иЛтаји исебсе газ апангајоп, Када зе гес пе зато 12а0оуага, уеб рокагије 1 пјепа зика 1 деса је зашта зНКаји Чатрапшт зјоушта, а (о Се ЉиН гагпони зјојеш падгајај. — ЕКзрептетае Чијешсе Којта 7а зада газројаде теНеквојог ја рокагији, да зе тада изјомтћ гећекза род чоХепт падгаХајет уг5! дозта Јако. АП зе [от ргшкот роКкагије, да зе и росеи ођтахоуапја Такуога и3оупог тећекза дођђаји геНека! 1 па ројефпе ејетепе, Кој Чпе оуај вјо5ел! падгајај, зато зи оп1 зјађиј падгаај, песо зау 51обет падгагај : па Кгаји ФНегепстапја (када зе да зјогеш падгаХај улбе пе теза за Фтитит Кој па пјеса у бе # тапје пансе) гећека! па ројешпе ејетепје сиђе 5е.

Тајо атепказији тегод сенћ гес! и а ајот ођИКи пе даје робеђпе тегићаје, а 10 50 и розједпје угете паојаз 1 атенкапзк! 1 гизкт редасол, Кор зи гадш Шт тегодот. Г је 1 дгигт пасјазауајц, да зи гехитан Ш, ропекад, упо осајп! ! да дЧеса, и зизши, Пт те%одот дојаге до раатепозн 5 уеНкотш тикош, розјо је петорисе гаратн! зуе гед, а #гдуајан ројефпе ејетеше омћ гес! 1 опда 17 ић ејетепаја 5Каран поуе гес, деса пе штеји. — ја се опда РЕНР Зато соге „уакпин екзремтепн за гадот изоушћ геПекза, род ш!сајет зјодешћ падгајаја, даји пат тосиспоз! да ! оуде падето ргауПап 1а2. Кехинан оћ ордједа рокагији, да Кад зе зјађују падгаХај огједаји розеђпо 1 ројасаји, да опда розјаји 1 от