Učitelj

Библиографија | 823

св. 56, стр. 99. 38. /, стр. 57'и стр. 134, 211, 358, 464. Модерне психолошке теорије (1921/22), 256. Психологија народа (1921/22), 395. Еуојисјоттат ! редасовтка (1921/22), 372. ЕПохопја уазржапја (1921/22), 544. Просветни преглед (1922]28), 79, 153, 258, 427. Модерна француска педагогика (1922/23), 319. Социјалн апедагогика (1922/28), 365. Просветни преглед (1928/24), 136, 203. Васпитање интелекта, сентимента и воље (1923/24), 180. Т Ватрослав Јагић 1923/24), 285. Педагошки правци у Италији (1923/24), 296. ЕКзрептепбај и тејод и редаровте! (1923/24), 320, Виши учитељски институти у Италији (1923/24), 462. Екзгрегтепта па рзћојогја ч ај: (1923/24), 55. Систем новог васпитања у Енглеској (1923/24), 616. Дечја забавишта у Италији (1923/24), 725. Просветни преглед (1924/25), 63. Паул Наторп (1924/25), 83. Програм рада у забавишту (1924/25), 230. Физички фактори и васпитање 1924/25у, 383. Стенли Хол (1924/25), 459. Социолошке базе васпитања (1924/25), 542. У споменицу Михаила Станојевића (1925/26), 67. Важност студије детињства 1925/26), 261. Школске прилике у свету (1925/26), 550, 664. Просветни преглед (1926/27), 48 Елен Кеј (1926/27), 88. Еп Кгереп (1926/27), 243. Т М. Ђ. Бркић (1926/27), 319. Историјски развитак дечјих забавишта (1926/27), 512, 589. Свет дечјих претстава (1927/28), 38. Организација дечјег забавишта (1927/28), 445, 583. Просветни преглед (1927/28), 729. Интернационални конгрес учитеља латинске Америке (1928/29), 34. Школске прилике у свету (1928/29), 414. Школе у Сједињ. Амер. Државама (1928/29), 1010. Просветни преглед (1929/30), 59 Модерна минхенска школа (1929/30), 131. Основна настава у Чехословачкој (1929/80), 373. Учитељска спрема у иностранству (1929'30), 620. Наставни предмети у чехословачким школама (1929/30), 455. Просветно кретање у свету (1980/31), 143. Активна школа (1930/31), 164 Август Форел (1981/82), 70. Рекгонјеу тејос (1931/82), 85. Овид Декроли (1932/83), 276. Росетла пазтауа рлзапја : бфапја ро зефети Молезоп (1933/34), 115. Афегоуа пау џајпа рзћојовја 1: зет Моптезог (1933/84), 352. Забавиља (1933/34). 202. Дисциплина (1983/34), 543. Милисав Марковић, (1934/35), 71. Преводи: Басне у васпитању, од П. Ломброзо, с италиј. 1920/21), св. 2—8, стр. 9. Прве дечје игре, од П. Ломброзо, < аталијан. (1920/21), 109, 181. Ђ. Видари: О методи, с италијанског (1925/26), 178. А. Мосо: Страх код деце, с италијанског (1925/26), 190. Трострука моћ васпитања, од А. Феријера (1926/27), 163. Еволуција дечјих идеја, од П. Ломброзо, с италијанског (1928/29), 363. Почетна настава рачуна од М. Монтесори, с италиј. (1929/80), 50. Афоризми М. Монтесори (1930/81), 706. Први почеци дечјег говора, од П. Ламброзо, с италијанског (1934/85), 415. Предавања: Бројење од 20 до 100, по Хартману ХХСХН. 551. Предавање из очигледне наставе о мачки ХХХП, 669 Од Београда до ушћа Колубаре (1928/29), 267. Цртање у забавишту (1828129), 818. Притисак ваздуха (1928/29), 1001. Ручни рад у забавишту (1929/30), 670. Дечје игре у забавишту (1930/31), 125. Рад у врту (1930/81), 611. Рад лоптом у забавишту (1931/82), 363. Прикази: Ејумега Редадогтса (1920), 55 А. З!гансо: Редасоја Зосјаје (1920/21), св. 7, стр. 72. [. Кафсе: Зсџоја 1 упа