Učitelj

824 Милић Р. Мајсторовић

(1920/21), 478. 1. Кафсе: Ролот ф фаа са (1920/21), 480. С. Ге Воп: Ргапсизка геуојисца (1920/21), 223. Д. Провенцил: Три ораха (1921/22), 743. П. Љотић: Душевно слаба деца и њихово васпитање (1922/23), 83. Рошг ГЕге МошуеПе (1922]23), 350. М. Моп сезоп: П тегодо деПа Редасогла Заепи са (1922/23), 437. С. Рашго: П зПепло е Гедисалопе дећо зртио (1922/23), 510. Е. Пигкћејт: ЕдисаНоп е; зосПогје (1923/24), 78. 6. У!а ПО РаМоге есопотшсо (1923/24), 216. А. Мосо: Страх (на тал.) (1923/24), 2098. М. Вогпирет: Га Расојогла (1993/24), 418. [.. Бађђи: Ба Осеџоја е ]а Кеуојилопе (1923/24), 471. Р. Готђбгозо: Ка уна де! ђашђи (1923/24), 647. М. Еегедо: Р!ссојо Ралопапо ф редатогла (1924/25), 137. 5. СаташеПа: Те зеше ф Кешп (1924/25), 368. С. УМ ош; Га деПопепза де; пипогет. А. Мозко: Га Еанса (1925/26), 185, 136. 5. Поп! сеје: 5остојогјла Редагогса (1925/26), 575. |. Мавсопн; Га рзћојогја деПа Тапстшегта (1925/26), 696. 6. Котрауге: 1'Адоје5сепга (1926/27), 57 Р. 2018: Г'едисалопе а! Јауого (1926/27), 146. Р. Соп: [И Сјатапо тапше (1926/27), 296. Ј. КНакћагћ: Рје Агљђешазсћше (1927/28), 302. А. Еегпеге: Га Зсџоја де! Гауого (1927/28), 391. Краћи прикази пет италијанских књига (1927/28), 467. 17 Едисадопе палмоа!е (1927/28), 772. В. Кезта: [ Тауого е Ја Зспоја де! Тауого (1928/29), 224. О. Глекел: Школа дресуре. Школа учења. Школа рада (1929/30), 71. С. Сао: Апгојогта редасогла (1929'30), 235. Три краћа приказа италиј. књига (1929/30), 306. Карта дечјих права (1930/31), 71. Моуе зКкоју (1930/31), 72. С. Вафсе: 1! ргобета ае!'едисалдопе тапше (1930/31), 72. С. Кафсе: [ ргозепоја соте сотипаја ФПауого (1930/31), 390. Бјупа Мопгезсоп (1930/31), 476. 5. Ејиђипас: 5која гада (1930/81у, 546. Моп!еззог (1930/31), 634. С. О. Аврамовић: Расправе, чланци и реферати (1930/31), 782. Мопјеззоп (5у. П—Ш) (1930/81), 712, 785. К. Топ: Га пџеуа фдаШ са (1932/33), 393. Н. Ж. Ђорђевић: Коедукација (1983/34), 71. В. Ђорђевић: Хорови у два и три гласа (1933/34), 74. В. Ђорђевић: Српске игре за виолину (1938'34), 75. 2. Зројјаг: Росетса (1983/84), 315. Т. Ђорђевић: Циганске народне приповетке (1933/34), 318.

Стојаковић Риста. — Оригинали: Школа и народ ;, 8, 17. Један чланак у „Раду“ |, 27. Најпрече реформе у нашој основној школи |, 335, 353, 370. Нешто о свесном поштењу МЛ, 518. Школа и религија УП, 2, 17. Веронаука у школи УЦ, 150. Општенародне школе УЦ, 179, 201, 217, 234, 250, 265. Општи појмови УП, 297. Изучавање духовног живота (психолошка студија) Хђ 24, 119, 213. Учитељ као грађанин ХТУ, 181. Је ли педагогија наукаг ХТУ, 207. Васпитање у прошлости, садашњости и будућности ХУП, 329, 417. Теоријски разлог за кажњавање ХУШ, 475. Историја у основној школи ХТХ, 363, 447. О нормативним наукама ХХТ, 81, 161. Позив српскога учитељства ХХШ, 48. Правац и обим рада српског народног учитеља ХХУЦ, 541. Осамдесетогодишњица Л. Н. Толстоја ХХУШ, 16.

Преводи: Морално васпитање, од Х. Спенсера [, 193, 210, 225, 241, 258, 277, 295, 306. Необично васпитање УП, 329, 351, 368, 394. Спенсер и Кант о моралу, од Л. Ободенског (с руског) 1Х,