Borba, 30. 01. 2007., S. 9

·torak, 0. januar 2007.

BORBA 9

markefing iguanu iu

ı PRERAĐEVINE OD MESA li MLEKO I MLEČNI PROIZVODI

Na osnovu člana 72. stav 1. Zakona o javnim nabavka- Ili RIBA ma („Sl. glasnik RS“ 39/2002 i 55/04) IV. KONZERVIRANO POVRĆE V BRAŠNO

VI „TESTENINA

M Naučni institut za veterinarstvo Srbije VII a, Beograd, Vojvode Toze 14 VIII UJE (Ca O OJ aO u otvorenom postupku javne nabavke dobara, objavljuje IX ZAČINI

X KONDITORSKI PROIZVODI

XI | SOKOVIIPIĆA

XII DEČJA HRANA

VOĆE

u svemu prema konkursnoj dokumentaciji naručioca.

| JAVNI POZIV

h za prikupljanje ponuda za nabavku dobara A03/2007 | J a Partija broj 1. - Nabavka 300.000 doza inaktivisane Ni vakcine za vakcinaciju pasa i mačaka koja je u skladu sa Ni Zakonom o veterinarstvu, Zakonom o lekovima, Progra. |mom Mera zdravstvene zaštite životinja za 2006 i preporukama Svetske organizacije za zdravstvenu zaštitu životin– mija (OIE - Manuel of Diagnostic Tests and Vaccines for Tera festrial Animals, 2004) \) Pravo učešća na javni poziv imaju sva zainteresovana „pravna i fizička lica registrovana za odgovarajuću pred„nebu delatnost, koja ispunjavaju obavezne uslove za „jučešće u postupku, shodno čl. 45 Zakona o javnim nabav„kama. Uz ponudu dostaviti i dokaze o ispunjenosti obaven uslova za učešće propisane čl. 46. navedenog Zakoijna. Ponuđači mogu preuzeti konkursnu dokumentaciju u

kumenta moraju biti na originali ili overene kopije. · Ponuđač je u obavezi da dostavi referentnu listu. Ponude sa varijantama nisu dopuštene.

Republike Srbije. Predmet javne nabavke je oblikovan po partijama.

| vorenih. Ponuđena dobra moraju biti najboljeg kvaliteta.

kija se podiže na lični zahtev i uz dokaz o uplati na ime troškova štampanja i umnožavanja iste u iznosu od ,.10.000.00 dinara. \| UPlatu izvršiti na 1026030008457-47. Ponuđači su u obavezi da svoje ponude dostave u za|| pečaćenoj koverti sa napomenom „ne otvarati“. Na poleđi-

| koverte ispisati naziv ponuđača, adresu, ovlašćeno lice

vora o nabavci.

viznom kursu NB Srbije na dan davanja ponude.

tekući račun broj: 110-

u prostorijama Doma.

i kontakt telefon. Ponude dostaviti lično ili poštom u roku od 30 dana od dana objavljivanja javnog poziva u Službenom glasniku RS. ~ Krajnji rok za dostavu je do 15 časova poslednjeg dana. – Odluku o dodeli ugovora o javnoj nabavci doneće se uz || primenu kriterijuma ekonomski najpovoljnije ponude, Re čl. 55. Zakona o javnim nabavkama. Naručilac zadržava pravo da ne izabere nijednog ponu·Bača ili da odustane od navedene partije u pozivu u svajj trenutku i bez obrazloženja. J

umnožavanja).

Doma.

Nepotpune i neblagovremene ponude neće biti razma- | nuda.

trane.

Ponuđači će o izboru najpovoljnijih ponuda biti pismeno obavešteni.

Za dodatne informacije obratiti se na telefon 011/2604020 Mr Bratislav Milošević.

Ponuđaču.

Miletić.

Na osnovu čI. 72. Zakona o javnim nabavkama (SI. glasnik RS br. 39/02,43/03 i 55/04), Dom za decu i omladinu ometenu u razvoju Kulina raspisuje

; JAVNI POZIV

100 00% broj: 81/4 za prikupljanje pisanih ponuda u otvorenom postupku za nabavke usluge održavanja, servisiranja i popravke Dpreme i uređaja za potrebe Doma u 2007. godini. . Javni poziv se raspisuje u cilju nabavke usluge održavanja, servisiranja i popravke opreme i uređaja po sledećim partijama: 3 - Mašine za pranje, sušenje i peglanje . •- Rashladni uređaji - Kuhinjska oprema i) - Pumpe cirkulacione i elektro motori 0} u svemu prema konkursnoj dokumentaciji naručioca. Očekivana vrednost nabavke: 2.500.000.00 din. bez poreza. i Pravo učešća u postupku javne nabavke imaju sva domaća i strana pravna i fizička lica koja ispunjavaju uslove iz čl. 45. 00Zakona o javnim nabavkama o čemu dostavljaju dokaze iz čl. 46. Zakona o javnim nabavkama. Ponuđač uz ponudu doOistavlja i druga tražena dokumenta i originalne obrasce sadržane u konkursnoj dokumentaciji. Svi dokazi i tražena dokumenmoraju biti na originali ili overene kopije. Ponuđač je u obavezi da dostavi referentnu listu. i Ponude sa varijantama nisu dopuštene. · Ponuđena usluga, mora biti usklađena sa zakonima i standardima važećim na teritoriji Republike Srbije. 0) Predmet javne nabavke je oblikovan po partijama. | m Ponuđač može dati ponudu za sve partije, za neke partije ili samo za jednu partiju. : : Razmatraće se samo potpune ponude. Potpuna ponuda je ona ponuda koja sadrži ponudu za sve tačke iz neke partije. Nepotpune ponude neće biti razmatrane. | | ||, Sa najpovoljnijim ponuđačima će biti zaključeni ugovori. Dinamiku isporuke će određivati naručilac. Mesto isporuke - manaručioca. Naručilac može tokom godine naručiti od izabranog ponuđača i manju količinu dobara od ugovorenih. Po-

uđena dobra moraju biti najboljeg kvaliteta. 7; 7 Kriterijum za izbor najpovoljnije ponude je ekonomski najpovoljnija ponuda, koja obuhvata najpovoljnije: ponuđenu cenu

dinarima - bez poreza (60 bodova), uslove plaćanja u nedeljama (20 bodova), rok izvršenja obaveze u radnim danima (10 odova), garancija (10 bodova).

) | n | HR dBBVne nabavke u bilo kom trenutku do zaključenja ugovora o nabavci.

Ponuđač može, pored cene u dinarima, cenu navesti i u EUR-ima prema srednjem deviznom kursu NB Srbije na dan da-

(anja ponude. i „M Konkursna dokumentacija se može razgledati svakog radnog dana od 09 do 13 časova u prostorijama Doma.

) i | Dokumentacija neophodna za davanje ponude može se podići svakog radnog dana u Domu od 08 do 14 časova u roku

(MI 20 dana od dana objavljivanja u „Službenom glasniku Republike Srbije“ uz podnošenje dokaza o uplati nepovratnog iz-

Ji 05a u visini od 2000,00 din. na žiro račun br. 840-598667-82 kod Uprave za javna plaćanja (troškovi umnožavanja).

0 Ponudu sa naznakom „Ponuda za životne namirnice - ne otvaraj" u zatvorenom obliku dostaviti u roku od 30 dana od da-

a objavljivanja u „ Službenim glasniku Republike Srbije“. Ako je 30. dan neradan onda do prvog sledećeg radnog dana.

lagovremene su prijave koje stignu u navedenom roku do 9 časova, na adresu „Dom za decu i omladinu ometenu u raz-

| oju Kulina“, 18214 Kulina. Na poleđini koverte potrebno je navesti pun naziv i adresu ponuđača. Javno otvaranje ponuda )zvršiće se istog dana u 9.30 časova u prostorijama Doma.

7 Ponuda mora da važi najmanje 60 dana od dana otvaranja Ponude.

Al Odluka o dodeli ugovora biće doneta u roku ne dužem od 30 dana nakon otvaranja ponuda.

Ukoliko izabrani Ponuđač ne potpiše ugovor u roku od 7 dana od isticanja roka za žalbu ili ne ispuni svoje preuzete oba-

Meze, Naručilac može ugovor da dodeli sledeće plasiranom Ponuđaču.

| Nepotpune i neblagovremene ponude neće biti razmatrane.

| Kontakt telefon: 018/883-812. Faks: 018/883-822. Kontakt osoba: Dipl. pravnik Dragan Miletić.

|

Nepotpune i neblagovremene ponude neće biti razmatrane. Kontakt telefon: 018/883-812. Faks: 018/883-822. Kontakt osoba: Dipl. pravnik Dragan

Ugovorena cena može da se menja u skladu sa porastom cena na malo. Naručilac zadržava pravo da prekine postupak .

Na osnovu čI. 72. Zakona o javnim nabavkama (SI. glasnik RS br. 39/02,43/03 i 55/04), Dom za decu i omladinu ometenu u razvoju Kulina raspisuje

JAVNI POZIV

broj: 82/4 za prikupljanje pisanih ponuda u otvorenom postupku za nabavku životnih na| mirnica za potrebe Doma u 2007. godini. | Javni poziv se raspisuje u cilju nabavke životnih namirnica po sledećim partijama:

Očekivana vrednost nabavke: 12.500.000,00 din. bez poreza. .

Pravo učešća u postupku javne nabavke imaju sva domaća i strana pravna i fizička lica koja ispunjavaju uslove iz čl. 45. Zakona o javnim nabavkama o čemu dostavljaju dokaze iz ČI. 46. Zakona o javnim nabavkama. Ponuđač uz ponudu dostavlja i druga tražena dokumenta i originalne obrasce sadržane u konkursnoj dokumentaciji. Svi dokazi i tražena do-

-

Ponuđena dobra, moraju biti usklađena sa zakonima i standardima važećim na teritoriji

Ponuđač može dati ponudu za sve partije, za neke partije ili samo za jednu partiju.

Razmatraće se samo potpune ponude. Potpuna ponuda je ona ponuda koja sadrži ponudu ta sve tačke iz neke partije. Nepotpune ponude neće biti razmatrane.

Sa najpovoljnijim ponuđačima će biti zaključeni ugovori o sukcesivnoj nabavci po stavkama. Dinamiku isporuke će određivati naručilac. Mesto isporuke - magacin naručioca. Naručilac može tokom godine naručiti od izabranog ponuđača i manju količinu dobara od ugo-

Kriterijum za izbor najpovoljnije ponude je ekonomski najpovoljnija ponuda, koja obuhvata najpovoljnije: ponuđenu cenu u dinarima - bez poreza (80 bodova), uslove plaćanja u nedeljama (10 bodova), rok izvršenja obaveze u radnim danima (10 bodova), |

Ugovorena cena može da se menja u skladu sa porastom cena na malo. Naručilac zadržava pravo da prekine postupak javne nabavke u bilo kom trenutku do zaključenja ugo-

Ponuđač može, pored cene u dinarima, cenu navesti i u EUR-ima prema srednjem deKonkursna dokumentacija se može razgledati svakog radnog dana od 09 do 13 časova

Dokumentacija neophodna za davanje ponude može se podići svakog radnog dana u Domu od 08 do 14 časova u roku od 20 dana od dana objavljivanja u „Službenom glasniku Republike Srbije“ uz podnošenje dokaza o uplati nepovratnog iznosa u visini od 2.000,00 din. na žiro račun br. 840-598667-82 kod Uprave za javna plaćanja (troškovi

Ponudu sa naznakom „Ponuda za životne namirnice -– ne otvaraj“ u zatvorenom obliku dostaviti u roku od 31 dana*od dana objavljivanja u „Službenim glasniku Republike Srbije“. Ako je 31. dan neradan onda do prvog sledećeg radnog dana. Blagovremene su prijave koje stignu u navedenom roku do 13 časova, na adresu „Dom za decu i omladinu ometenu u razvoju Kulina“, 18214 Kulina. Na poleđini koverte potrebno je navesti pun naziv i adresu ponuđača. Javno otvaranje ponuda izvršiće se istog dana u 13.30 časova u prostorijama

Ponuda mora da važi najmanje 60 dana od dana otvaranja Ponude. Odluka o dodeli ugovora biće doneta u roku ne dužem od 30 dana nakon otvaranja po-

Ukoliko izabrani Ponuđač ne potpiše ugovor u roku od 7 dana od isticanja roka za žalbu ili ne ispuni svoje preuzete obaveze, Naručilac može ugovor da dodeli sledeće plasiranom

Na osnovu čI. 72. Zakona o javnim nabavkama (SI. glasnik RS br. 39/02,43/03 i 55/04), Dom za decu i omladinu ometenu u razvoju Kulina raspisuje

JAVNI POZIV

broj: 80/4 za prikupljanje pisanih ponuda u otvorenom postupku u cilju nabavke lekova, sanitetskog materijala, laboratorijske opreme i ostalog materijala za potrebe zdravstvene zaštite korisnika Doma u 2007. godini, i to po sledećim partijama:

l NEUROPSIHIJATRIJSKI LEKOVI

li ANTIBIOTICI-AMINOGLIKOZIDI I OSTALI

Ili ANTIBIOTICI-ANTIMIKOTICI - MASTI

IV KONTRACETIVI

M/ VAKCINE

V RASTVARATI-SOLUTIO ZA PARENTALNU ISHRANU

Vi SANITETSKI MATERIJAL

VI LABORATORIJSKI MATERIJAL - Reagensi za biohemiju

LABORATORIJSKI MATERIJAL - Reagensi za hematologiju LABORATORIJSKI MATERIJAL - Reagensi za urin

VII: RENDGEN MATERIJAL

VIII: STOMATOLOŠKI MATERIJAL

IX OSTALO

u svemu prema konkursnoj dokumentaciji naručioca.

Očekivana vrednost nabavke: 3.150.000,00 din. bez poreza.

Pravo učešća u postupku javne nabavke imaju sva domaća i strana pravna i fizička lica koja ispunjavaju uslove iz čl. 45. Zakona o javnim nabavkama o čemu dostavljaju dokaze iz čl. 46. Zakona o javnim nabavkama. Ponuđač uz ponudu dostavlja i druga tražena dokumenta i originalne obrasce sadržane u konkursnoj dokumentaciji. Svi dokazi i tražena dokumenta moraju biti na originali ili overene kopije.

Ponuđač je u obavezi da dostavi referentnu listu.

Ponude sa varijantama nisu dopuštene.

Ponuđena dobra, moraju biti usklađena sa zakonima i standardima važećim na teritoriji Republike Srbije.

Predmet javne nabavke je oblikovan po partijama.

Ponuđač može dati ponudu za sve partije, za neke partije ili samo za jednu partiju.

Razmatraće se samo potpune ponude. Potpuna ponuda je ona ponuda koja sadrži ponudu ta sve tačke iz neke partije. Nepotpune ponude neće biti razmatrane.

Sa najpovoljnijim ponuđačima će biti zaključeni ugovori o sukcesivnoj nabavci po stavkama. Dinamiku isporuke će određivati naručilac. Mesto isporuke - magacin naručioca. Naručilac može tokom godine naručiti od izabranog ponuđača i manju količinu dobara od ugovorenih. Ponuđena dobra moraju biti najboljeg kvaliteta.

Kriterijum za izbor najpovoljnije ponude je ekonomski najpovoljnija ponuda, koja obuhvata najpovoljnije: ponuđenu cenu u dinarima - bez poreza (60 bodova), uslove plaćanja u nedeljama (20 bodova), rok izvršenja obaveze u radnim danima (20 bodova),

Ugovorena cena može da se menja u skladu sa porastom cena na malo. Naručilac zadržava pravo da prekine postupak javne nabavke u bilo kom trenutku do zaključenja ugovora o nabavci.

Ponuđač može, pored cene u dinarima, cenu navesti i u EUR-ima prema srednjem deviznom kursu NB Srbije na dan davanja ponude.

Konkursna dokumentacija se može razgledati svakog radnog dana od 09 do 13 časova u prostorijama Doma.

Dokumentacija neophodna za davanje ponude može se podići svakog radnog dana u Domu od 08 do 14 časova u roku od 20 dana od dana objavljivanja u „Službenom glasniku Republike Srbije" uz podnošenje dokaza o uplati nepovratnog iznosa u visini od 2.000,00 din. na žiro račun br. 840-598667-82 kod Uprave za javna plaćanja (troškovi umnožavanja).

Ponudu sa naznakom „Ponuda za lekove - ne otvaraj“ u zatvorenom obliku dostaviti u roku od 30 dana od dana objavljivanja u „ Službenim glasniku Republike Srbije“. Ako je 30. dan neradan onda do prvog sledećeg radnog dana. Blagovremene su prijave koje stignu u naveđenom roku do 13 časova, na adresu „Dom za decu i omladinu ometenu u razvoju Kulina", 18214 Kulina. Na poleđini koverte potrebno je navesti pun naziv i adresu ponuđača. Javno otvaranje ponuda izvršiće se istog dana u 13.30 časova u prostorijama Doma.

Ponuda mora da važi najmanje 60 dana od dana otvaranja Ponude.

Odluka o dodeli ugovora biće doneta u roku ne dužem od 30 dana nakon otvaranja ponuda. Ukoliko izabrani Ponuđač ne potpiše ugovor u roku od 7 dana od isticanja roka za žalbu ili ne ispuni svoje preuzete obaveze, Naručilac može ugovor da dodeli sledeće plasiranom Ponuđaču.

Nepotpune i neblagovremene ponude neće biti razmatrane.

Kontakt telefon: 018/883-812. Faks: 018/883-822. Kontakt osoba: Dipl. pravnik Dragan Miletić.

Na osnovu čl. 72. Zakona o javnim nabavkama (SI. glasnik RS br. 39/02,43/03 i 55/04), Dom za decu i omladinu ometenu u razvoju Kulina raspisuje

JAVNI POZIV

broj: 79/4 za prikupljanje pisanih ponuda u otvorenom postupku za nabavke stočne hrane za potrebe Doma za 2007. godinu u otvorenom postupku

Javni poziv se raspisuje u cilju nabavke stočne hrane po sledećim partijama:

Koncentrat za svinje S1 (granulirani) 14%

Koncentrat za svinje S2 (granulirani) 18%

Koncentrat za svinje P (granulirani) 20%

Koncentrat za tov pilića PNi(granulirani) 19%

Koncentrat za tov pilića PN2 (granulirani) 17% 1 Koncentrat za nosilje KN (granulirani) 16,5%

u svemu prema konkursnoj dokumentaciji naručioca.

Očekivana vrednost nabavke: 2.300.000,00 din. bez poreza.

Pravo učešća u postupku javne nabavke imaju sva domaća i strana pravna i fizička lica koja ispunjavaju uslove iz čl. 45. Žakona o javnim nabavkama o čemu dostavljaju dokaze iz čl. 46. Zakona o javnim nabavkama. Ponuđač uz ponudu dostavlja i druga tražena dokumenta i originalne obrasce sadržane u konkursnoj dokumentaciji. Svi dokazi i tražena dokumenta moraju biti na originali ili overene kopije.

Ponuđač je u obavezi da dostavi referentnu listu.

Ponude sa varijantama nisu dopuštene.

Ponuđena dobra, moraju biti usklađena sa zakonima i standardima važećim na teritoriji Republike Srbije.

Predmet javne nabavke je oblikovan po partijama.

Ponuđač može dati ponudu za sve partije, za neke partije ili samo za jednu partiju. :

Razmatraće se samo potpune ponude. Potpuna ponuda je ona ponuda koja sadrži ponudu za sve tačke iz neke partije. Nepotpune ponude neće biti razmatrane.

Sa najpovoljnijim ponuđačima će biti zaključeni ugovori o sukcesivnoj nabavci po stavkama. Dinamiku isporuke će određivati naručilac. Mesto isporuke - magacin naručioca. Naručilac može tokom godine naručiti od izabranog ponuđača i manju količinu dobara od ugovorenih. Ponuđena dobra moraju biti najboljeg kvaliteta.

Kriterijum za izbor najpovoljnije ponude je ekonomski najpovoljnija ponuda, koja obuhvata najpovoljnije: ponuđenu cenu u dinarima - bez poreza (60 bodova), uslove plaćanja u nedeljama (20 bodova), rok izvršenja obaveze u radnim danima (20 bodova),

UOVBNDa cena može da se menja u skladu sa porastom cena na malo. Naručilac zadržava pravo da prekine postupak javne nabavke u bilo kom trenutku do zaključenja ugovora o nabavci.

Ponuđač može, pored cene u dinarima, cenu navesti i u EUR-ima prema srednjem deviznom kursu NB Srbije na dan davanja ponude.

Konkursna dokumentacija se može razgledati svakog radnog dana od 09 do 13 časova u prostorijama Doma.

Dokumentacija neophodna za davanje ponude može se podići svakog radnog dana u Domu od 08 do 14 časova u roku od 20 dana od dana objavljivanja u „Službenom glasniku Republike Srbije" uz podnošenje dokaza o uplati nepovratnog iznosa u visini od 2.000,00 din. na žiro račun br. 840-598667-82 kod Uprave za javna plaćanja (troškovi umnožavanja).

Ponudu sa naznakom „Ponuda za stočnu hranu - ne otvaraj" u zatvorenom obliku dostaviti u roku od 31 dana od dana objavljivanja u „ Službenim glasniku Republike Srbije“. Ako je 31. dan neradan onda do prvog sledećeg radnog dana. Blagovremene su prijave koje stignu u navedenom roku do 11 časova, na adresu „Dom za decu i omladinu ometenu u razvoju Kulina“, 18214 Kulina. Na poleđini koverte potrebno je navesti pun naziv i adresu ponuđača. Javno otvaranje ponuda izvršiće se istog dana u 11.30 časova u prostorijama Doma.

Ponuda mora da važi najmanje 60 dana od dana otvaranja Ponude. ,

Odluka o dodeli ugovora biće doneta u roku ne dužem od 30 dana nakon otvaranja ponuda.

Ukoliko izabrani Ponuđač ne potpiše ugovor u roku od 7 dana od isticanja roka za žalbu ili ne ispuni svoje preuzete obaveze, Naručilac može ugovor da dodeli sledeće plasiranom Ponuđaču.

Nepotpune i neblagovremene ponude neće biti razmatrane.

Kontakt telefon: 018/883-812. Faks: 018/883-822. Kontakt osoba: Dipl. pravnik Dragan Miletić.

-