Bilten Bitefa

o(e(e(eeeeBe...G/!O eee•e•eeG..eB eu eee. ee. e BE. oo. eee ee oo ee ee eee veo oče eee o Pe.

177

Apsa Jovanoviđd, TV i posorišni reditelj:

– Šamantna blesavost, koja ponekad ima nekog smisla.

Slobodanka Aleksiđ, posorišni reditelj:

– Da su savpšili wu pauazi, s prodajom, onda bi me kupili!

– VIše nego prosečno dobvo.

Lojasae Smasek, hkhritiča: | | Branimiz Zogoviđ, studeht:

– Majbolja predstava aa studemte. Toga nema ni u Ameniai, Mi M Ivanu, gde smo neđavno gostovali: koka-kola sa Jedan dina».

Bogdan Tipnahiđ, hovina:

– Simpatična predstava ali, na žalost, od medicine„ kao i Ajzaenhauep, trošim samo proisvođe apoteke "Džoni Vokov".

Lama Golob, glumica:

– (nema više Lane na bitefu)

(i ••oee..................................................... ••....

178 IMDIREKTNME SLIKE – RAZGOVOR SA DJALSOM HAVERGALOM, REDITELJEM PREDSTAVE "BOGOJAVLJEMWMSKA MOĆ" T STIVENOM DARTELOM,REDITE LJEM PREDSTAVE "PROJEKZ:STARA VREME

Jučepašnji rasgovo» sa DJjalsom Havepgalom + Stivenom Darnelom zapodenula je Olga Božičkoviđ oaitiyajuđi voečenicu Mate Miloševića – Ko još uvek postavlja i igra Šekspirove komedije?!

Napavho„ ukoliko se Šekspivove komedije shvataju isključivo kao komeđije veoma teško da se mogu igrati, ali ukoliko se njima b?ridje kao jednom mnogozhačajnom opšteljudskom materijalu T sadPŠqaju one postaju itekako dragocene sa igranje, rekao Je Djagi Havepgal. Dakle nije bitno da li je nešto nazvano komedijom il1 tragedijom, veđ da je pwho opšteljudskog tkiva, u "Hamletu" i11 "Magbetu" {ima Isto toliko komičnog koliko u "BogoJavljehskoj nođi Ima ozbiljnosti u situacijama u kojima su se našli junaoeit ove Šek aspipove drame. Uostalom, »eč glumae po svom etimološkom snačenju podrazumeva komedijahta, nekog ko se igYa. "Bogojavljenska nođi je komađ koji se igra na ovu svečarsku priliku i on se bavi 1judi ma koji su ha odmopu, koji imaju vzemena,„ te se predstava nastoji na seksualnoj ambivalenthosti, a he aseksvwalnosti, nastavio de Djajls Bavepgal odgovarajuđi ha pitanje Skasa Vajsa o prirodi sehsualnosti u predstavi "Bogojavljenska nođ". Ta ambivalentnost često dolazi do izražaja u komičnim situacijama iRB kojih su uklonjene velike atrasti i isvučena jedna mipnija linija Šekspipovog komađa. Ovaj komad mpgao se takodje rasnešiti i sa više "mmaka" O onđa bi to bio Stpnindbepg, a ne Šekspi»p, vekao dje dalje Have gal.

•..e.e...................o.....................................n.....