Bitef

Bossard

André Bossard roden je u Cirihu. Pozoriśte ga prirlaći rrlo rano, posto ga reć od njegore petnaeste godine srećemo na binarna kaharea, kako u nemaćkom delu Švajcarske, tako i u samoj Nemačkoj. Tokom vise godina izrodi skećere koje sam pisę. Medutim, sre vise ga privlači telesni način izraźaranja i gestikulacija, oblast koju tek treba da prouči. U tom cilju odlazi u Pariz, gde dre godine pohada dredaranja u školi Jacques Lecoqa.

Schürch

Bernie Schurch je rodom iz Berna. I on se rrlo rano zainteresorao za pozoriśnu umetnost. Ali, on je odurek roteo da se iskazuje gestom, a njegoro vit ko

i savitljìro telo kao da ga je predodredilo opravo za taj način izražavanja. Posto ma njegov rodni grad nìje pružao neke druge mogućnosti, prihvata sistem uobičajen za svakog učenika glume i stiče osnovna znanja zanata u l’Ecole de Théâtre, u Bernu. Medutim, tek u Cirihu, prilikom jednog f 'estivala mimikę, sagledara svoj badaci pat. Odušerljara da jedna konferencija Jacąues-a Lecoą-a i on odlazi za Pariz. Ljubar prema pozoriśtu, gestu i pokretu omogučava da se drojica mladića sretnu u śkoli Jacąues-a Lecoq-a, gde se ispostavlja da su obojica neobično talentovani. Moie se pretpostaviti, da je opravo ogromna razlika izmedu njihovih ličnosti postata uzrok njihovog zbližavanja da bi, na kraju, dorela do njihove potpune usklađcnosti. Zahraljujući znanju stečenom u Parizu, koje im omogućuje palpano vladanje telom, oni pr vi put naslućuju beskrajne mogućnosti izraźaranja pomoću tela i gestora. A onda se rada ideja o predstavi. Po završetku dvogodišnjih studija vraćaju se kući i počinju sa radom. Njihor prvi izlazak pred publika pada u proleće 1971. Uspeh je munjerit, naročito kod omladine, koja je jedva dočekala da mimika izađe iz slanja sklerozę i da se usmeri u norom pravcu. * Reputacija koju su siekli u Švajcarskoj bila je tolika, da ih ree u oktobru 1971.poziraju na Internacionalni festiva! mimikę u Praga, gde dozirljaraju pravi trijumf. U decembru iste godine idu u Rim, a tarnošnja kritika gorori o olkrovenju.

Početkom 1972. siedi gostovanje u Vieille-Grille, serija predstava u Štutgartu i na Pantomimenbühne u Istočnom Berlina. Uporedo sa pozorišnim predstarama daju i aliene priredbe, jer ulica smatraju odličnom školom. Na alici isprobaraju nove tačke, pažljiro prateei i najmanju reakciju prolaznika. Ako se za asta ve, to je dobar znak, ako asiana, stvar je skoro dobìjena, a ako gledaju do kraja, tačka je uspela. Kao novajlije u torn zanata, prepuśtaju svom entuzijazmu da ih rodi. Tako su Jula 1972, bez preporuka, bez reza i bez ikakre pomoći, odlućili da poda na sreću u Arignon. U srakom slućaju, oni osećaju Želju i potrebu da kontaktiraju sa drugim umetnicima, da vide dragę oblike izražavanja, a bolje mesto od Arignona, tokom festirala, za takre susrete ne postoji. Nije, razume se, dolazilo u obzir da prirede predstava u okriru zraničnog festirala, ali su zato uspeli da tokom dre nedelje gostuju u Centre Léo Lagrange, a jedan kritičar je tim porodom napisao da je to svakako bila najboija vanfestivalska predstava. Frassetto

U Avìgnonu im se pridružuje i Floriana Frassetlo. Poreklom iz Rima, završila je studìje drarnske umetnosti na Académie Alessandro Fersen. Zatim, kao učenica Roy Basier, uskoro postoje élan njene Compagnie de Mime.

30