Bitef

Godine 1990. Danijela je dobila diplomu iz sociologije, a Enriko iz ekonomije. Pošto su završili fakultet, odlučiii su da se skrase u Riminiju. Godine 1991. osnovali su pozoršnu trupu Motus. Kao režiser pozorišne trupe Motus, Enriko je nezavisno ostvario vise pozorišnih predstava zamišljenih za pozorište, ali i za neobične prostore: Najpoznatije su: Divlje oko (L'occhio belva. 1994,1; Catrame (1998), inspirisana Izložbom grozota (The Atrocity Exhibition) Džejmsa G. Balarda (James G, Ballard) i Besni Orlando (Orlando Furioso, 1998), koja ga je dovela do slave, a od te predstave Motus je postalo jedno od najvažnijih Italijanskih trupa u eksperimentalnom pozorištu, Od 2000. godine predstave Motusa su producirali bitni italijanski teatri: Godine 2000. Orfejev pogled (Orpheus Glance ) producirali su Motus i Centarza istraživanje pozorišta iz Milana (Centro di Ricerca per il Teatro - Milano); Godine 2000. Slavna vizija (Visio Gloriosa), produkcija Motus i Teatro di Roma; Od 2001. radi na projektu Sobe (Rooms). Godine 2001. Slobodne Sobe (Vacancy Rooms], produkcija Motus, festival Sveti Arhanđeo (Santarcagelo) i Kampnagel Kulturfabrik iz Hamburga; Godine 2002. Spojene Sobe (Twin Rooms) produkcija Venecijanski Bienale (Biennale di Venezia). Novembra 1999. Motus je dobio specijalnu nagradu ÜBU (najvažnija nagrada u italijanskom teatru) "za tvrdoglavo i kreativno povezivanje sa vizionarskim istraživanjem redizajniraja prostora i filtriranja mitova kroz grčevitu upotrebu tela i ponovnu upotrebu otpadnih i svakodnevnih materijala, nošenih talasom muzike ", Novembra 2000. specijalna ÜBU nagrada za Fanny & Alexander, Masque Teatro, Motus i Teatrino Clandestino za projekat Prototipo koji se održao u jesen 1999. godine na Interzoni (Verona) a u saradnji sa Venecijanskim bijenalom. Od 2001. do 2004. Motus radi na projektu Sobe, koji ima sledeće

stupnjeve; - Festival Sveti Arhanđeo, juli 2001, premijera Slobodne sobe: - Vreme slika - Venecijanski bijenale (Temps d'lmages/la Biennale di Venezia), februar 2002, premijera Spojene sobe: - Grand Hotel Plaza, Rim, maj 2002, premijera Splendidova organizacija ( Splendid's organization) u produkciji ETI (Ente Teatrale Italiano) i pozorišta Vale (Teatro Vale), a za Festival Cercando i Teatri. U decembru 2002. žiri sastavljen od najvažnijih itaiijanskih pozorišnih kritičara, dodelio je Motusu specijalnu ÜBU nagradu "za igru razdvajanja slika i priče u razvijanju projekta Sobe". Decembra 2003. Enriko i Danijela su režirali film, zasnovan na izvodenju Splendidova organizacija , koji su predstavili na poslednjem festivalu pozorišta Svetog Arhandeia. Godine 2003. Motus se otisnuo na novo umetničko putovanje kroz slike i reči Pjera Paola Pazolinija (Pier Paolo Pasolini), koje je nazvano Cost [The Guest). ENRICO CASAGRANDE AND DANIELA NICOLÖ Daniela Nicolö was born in Rimni in 1966. Enrico Casagrande was born in Gualdo Tadino (Perugia) in 1965. They both studied at Urbino University where they met as they both took part at the activities of Atarassia, the University Youth Theatrical Group. They attended and organised several workshops and laboratories with groups and artists such as Osmego Dnia, Akademia Ruchu and Stephan Shulberg and Maria Nora from Living Theatre. In 1990 Daniela took a degree in Sociology and Enrico in Economy. The experience of the University is over and they decided to settle down in Rimini. In 1991 he found the theatrical company Motus with Daniela Nicolö. As director of the theatrical company Motus, he has independently produced numerous theatrical performances conceived for theatre but also for unusual spaces: The most famous are; L'occhio beha (The Wild eye. 1994): Catrame (1998), inspired by The Atrocity Exhibition by James G. Ballard and Orlando Furioso (1998), with which he win fame, and since that performance Motus became one of the most important Italian company in the experimental theatre. Since 2000 Motus' performances have been produced by important Italian theatres: 2000 Orpheus Glance produced by Motus and Centro di Ricerca per il Teatro-Milano: 2000 Vislo Gloriosa produced by Motus and Teatro di Roma; Since 2001 he has been working on the project ROOMS. 2001 Vacancy Room produced by Motus, Santarcangelo Festival and Kampnagel Kulturfabrik, Hamburg