Bitef

njima širom sveca, uključujući Japan, Tajvan, Rusiju, SAD, Francusku, Nemačku, Auscriju, Belgiju, kao i širom Južne i Srednje Amerike. Sedišce ansambla je и kibucu Gaaton, и blizini libanske granice. (Den Rudolf, generalni direktor) RAMI BEER (RAMI В E’ER) Umetnički direktor Ansambia za savremeni ples „Kibuc“ roden je и porodici muzičara и kibucu Gaaton, Izrael. U ranom detinjstvu počeo je da uči sviranje na čelu, a kasnije i igni sa Jehudic Amon. Kao igrač i koreograf Beer se pridružio ansamblu 1980. godine i zadužio je i ansambl i sebe upečatljivim spiskom dela za odrasle, kao i nekim Ijupkim i vrlo populamim delima za decu. Neka od njegovih ostvarenja dobilasu medunarodne pohvaie, a Beer je bio dobitnik nagrada kako и Izaraelu tako i и inoscranscvu. Radi i za razne ansamble и inostranstvu, a svake godine stvara dela za Karmijelski medunarodni festival igre. Osim koreografija, Beer radi i scenografiju i rasvetu za svoja dela Uprkos come sto se и nekim njegovim delima izražava jasna

zainteresovanost za društvena pitanja, Beer se nikada nije spusrio na nivo „ideološkog“ ili propagandisričkog stila Sam kaže da nema ambiciju nia želi da ispriča пеки posebnu priču, već da podscakne gledaoce da uspostave vezu s njegovim unutrašnjim svetom pre nego sa unutrašnjim svetom dela ili koreografa koji ga je stvorio. Koreografije Sonatina, 1983; Petmška i vuk, 1984; Drveni konjić Mihailo, 1984; Plesovi uz pesme { Dances to Songs), 1985; Vezani ( Los Atados), 1986; Karneval životinja, 1986; Pogled {View), 1987; Vodičza orkestar { Guide to the Orchestra), 1987; Dance Concertantes, 1988; Đavolov uienik, 1989; Dnetmik rezennste {Rezervist Diary), 1989; Pedje {Loops), 1990; Partija barata {Card Game), 1990; Stvamo vreme {Real Time), 1991; Cmi anđeli {Angeles negros), 1992; San krila {Wing’s Dream), 1992; Ponoč {Minuit), 1992; Coli grad {Naked City), 1993; Početak tišine {Beginning of Silence), 1994; Podsetnik {Aide Memoire), 1994, Mokomshehu, 1995; Kad najviše namigujem {When Most I Wink), 1996; Masah Sod, 1997; Pitanje bez odgovora {The Unanswered Question), 1998; Na ivici {On the Edge), 1999; Ratei Saka, 2000; Dve družine na jednoj pozomici {Two Company on One Stage), 2000; Kasoon, 2001; Leptiri, {Parparim) 2001, Screen Saver (svecska premijera), aprii 2002; Foramen Magnum (svetska premijera, maj 2004); Multi Fidus, 2004. ODLOMCIIZINTERVJUA SA RAMIJEM BEEROM О odnosima sa igračima „U okviru i granicama koje zadajem igračima, dajem im slobodu i prostor da se izraze, ali sa veoma jasnim smemicama Uzimam materijal, razvijam ga i radim sa njima.. To je procès craganja i izoštravanja Ono sto тепе и com procesu zanima, jesce da koriscim jedinstvenosc igrača sa scanovišta njegovog ličnog izraza i onoga što on и moje ime saopštava Takav procès me ponekad može dovesti do kreativnih oblasti koje nisam prvobitno predvideo i cada ija ostvarujem fascinancna iznenađenja i ockrića..“ О muzici „Za mene je muzika izvor igre. To je dominantni činilac и тот radu. Slušanjem muzike и meni se stvara prechodni podsticaj. Vidim slike i pokret. Teško je co objasniti, ali to je nešto velo primamo...“ О vezi između pokreta i muzike „U svom radu pokušavam da otkiijem ono osećanje koje mi govori da veza između muzike i pokreta stvara opipljivo übeđenje da je to ono pravo; da su ti pokreti i muzika bili predodređeni da se ujedine...“ (29. mart 1999.)