Borba, 16. 03. 1982., S. 6

Актуелне пете

са витални си

РАЗВОЈ ПОЉОПРИВРЕДЕ У ПРЊАВОРСКОЈ КОМУНИ

Велики природни и радни потенцијал. — До краја овог планског раздобља у развој аграра ингестираће се 190 милиона динара. — У бољем коришћењу 38.000 хектара ораница — шанса за повратак 3.000 радни-

ка са привременог рада у иностранству

(Прњавор, марта). — Да само организована пољопри вредна, производња на инди видуалном сектору може по вући бржи друштвено-економски развој прњаворске комуне, у којој је готово 40.000 од укупно 50.000 житеља своју егзистенцију везало уз њиву — одавно је познато.

Прњаворска комуна, иначе, послије Босанске Градиш ке, располаже највећим природним и радним потенцијалом у Босанској крајини. Ипак, у развоју пољопривреде посљедњих година најмање је учињено. Недавно је Општинска конференција ССРН поспјешујући питања везана за развој пољопривреде и села оцијенила да су на том најважнијем фронту напретка општине сви затајили. И организација удруженог рада „Привредник“ заду жена за бржи развој аграра али и друштвено-политичке организације и њихових тијела, „чија се активност сводила само на констатације стања и политичке оцјене, ос тављајући да се овим важним послом искључиво баве недовољно оспособљени носи оци развоја и сељаци“.

скупи промашеји

Ниједан задатак из претходног средњорочног плана дру штвено-економског · развоја комуне везан за развој агра-

по о

Поводом „Борбиног“ коментара „Пожељни и непожељни“

Коментар друга Слободана Вујице у „Борби“ од 25. фебруара 1982. године под насловом „Пожељни и непожељни“ је такав да му стварно не треба никакво даље објашњење. Пттета је само што није нешто раније објављен, као упозорење пред изборе у ОО СК, ок СК итд. За један такав упозоравајући коментар било је доста примера из праксе ' Људи, садашње прилике и неприлике великим делом при писују промашајима у кадровеској политици, њеној недемократичности и нормално покушавају да мењају ту праксу. На срећу ставови, бар наших врхунских форума крећу се у том правцу, што и шттампа, више него икад, подржава и на тај начин даје подршку мењању досадашње праксе.

А сада оно због чега вам највише и пишем. Како све ово, напред речено, изгледа на конкретном примеру.

Почетком децембра прошле тодине Кадровска комисија П Ооо СОК РЗ за заједничке послове београдскот ФОБ-а евидентирала ме је за секретара, што је основна организација на предизборном састанку једногласно прихватила. Али, сад следи поступак прописан одлуком о изборној активности у градској односно општинској организацији СК.

Наиме, ОО СК су обавезне да о евидентираним кандидатима консултују кадровску комисију Општинске конференције СК и ОК СЕ и то преко одговарајућег упитника. Ове консултације, према образложењу Рајка Димитријевића, председника Комисије за статутарна питања У Београду, датор на 19. седници Градске конференције организације ск у Београду од 19. јануара ове тодине „исљључиво су имале за циљ да се обезбеди доследна примена утврђених критеријума за избор на функције у Савезу комуниста и да се посебно истакне значај одго-

"варајућег демократског поступ

ка при сваком предлагању и избору, који се, поред осталог, огледа и у непосредном и тајном гласању комуниста у свасу осповној организацији

ра није остварен. Индивидуални сектор, који располаже са 97 одсто свих потенцијала, требало је, наиме, да крајем 1980. године тржишту обезви једи пет милиона литара мли јека, 500.000 тона воћа и поврћа. Сасвим је извјесно да ће се, уз не мало напора и до датних мјера, ови задаци мо ћи реализовати тек до 1985. године.

Прије пет година радна организација „Вучјак“ у саста ву комбината „Босанска крајина“, послије реорганизовања у РО „Привредник“, добила је задатак да средстваи кадрове преусмјери искључи во у развој индивидуалног се ктора. Формиране су три основне организације удруженог рада за сарадњу са селом, али су оне остале на нивоу старих земљорадничких задруга, Које су се бавиле свим и свачим више него пољопривредном производњом.

Промјена поношеања

У мјесним: заједницама ових дана приведена је крају вишемјесечна расправа 0 новој трансформацији носилаца пољопривредне произво дње у комуни. Закључак је да се уз промјену имена морају мијењати и понашања. У овој комуни са 40 насељених мјеста до априла ће се формирати "седам основних задружних организација које ће се удружити у земљора

ЧИТАЛАЦА

Међутим, кадровска комисија Општинске конференције СК Нови Београд усмено је обавестила представнике ОО СК да Душан Остојић не може бити изабран за секретара јер је био кажњаван пре шест година, мада му је казна ски„аута пре три године. Истовремено је речено да је такав став кадровска комисија донела на бази следећег договора у Градском, односно Општинском комитету: за секретара и остале функције у СК не треба бирати оне чланове ск који су кажњавани! Речено је још да је сличних случајева у Новом Београду било 13, да општинска кадровска комисија нигде није дала сагласност, па неће ни у овом случају. На крају Комисија сугерише да се друг Остојић евидентира за заменика секретара.

Ооо СК радне заједнице је на следећем састанку упозната са ставом општинске кадровске _ комисије. Међутим, сматрајући да је својевремено изречена казна небитна, тајним гласањем, уз један глас против, изабрала је Остојића

' за секретара.

Почетком јануара Комитет СК Нови Беопрад,. разматрајући извештај о резултатима изборних активности, констату је да само у једном случају: оо СК РЗ „ФОБ“ Заједнички послови, комунисти нису прихватили сугестију хадровске комисије. Зато ОК СК доноси

· закључак да Остојић не може

бити секретар, а ни заменик

секретара.

На проширени састанак <секретаријата основне организације СК дошао је председник кадровске комисије ОК који је инсистирао да се прихвати закључак Комитета, што је касније на састанку основне организације СК чинио и секретар Општинског комитета. Образложење је било; казна је била, скинута је, и о њој не треба причати. Али, пошто је заузет став на нивоу града и општине да кажњени чланови СК не могу бити бирани за секретара и заменика секжретара, односно друге функ-.

"ције у СК, Остојић не може

бити секретар. | После дискусије и мишљења секретара ОК СЕ да из прин-

(Београд, марта 1982.)

дничку задругу. Она ће уз три постојеће основне органи зацијес удруженог рада садаш њег „Привредника“ морати да обнови процес удруживања рада и средстава са инди видуалним пољопривредним произвођачима. Нужно је и кадровски ојачати носиоце развоја пољопривредне производње. Ради се и на реализацији Програма пољопривре де и агроиндустрије којим је до краја ове године предвиЂена изградња 125 разних производних објеката у сели ма.

До краја овог планског периода у развој пољопривредне производње инвестираће се 190 милиона динара. За прњаворске прилике ово су значајна средства, али се сма тра да се без одлучније промјене понашања према овој грани свих — стање не може измјенити набоље.

Њива је, за прњаворске прилике, ипак најсигурније радно мјесто. У бољем коришћењу 38.000 хектара ораница лежи и шанса за повратак 3.000 радника са привременог рада у иностранству. На овом послу, став је, морају сви ис трајати од мјесних заједни= ца, у којима се по први пут земљорадници јасно рекли ка кву организацију желе, до друштвено-политичких орга низација,; од којих се очекује већа активност у спровођењу политике удруживања пољопривредника. М. МАРИЋ

ципа демократског централизма основна организација СЕ мора усвојити закључак 9општинског комитета, а ради тога да не би било „забаве“ око појединаца јер има пречег посла, због друштвено-политиче ког тренутка у коме се налазимо и низа сличних „аргумената“. Основна организација СК је већином гласова прихватила закључак ОК СК, истичући да се мишљење о Остојићу и његовим квалитетима није нимало променило.

Усвајање таквог критеријума да кажњени чланови СК ве могу бити бирани на функције у органе СК значи одузимање права члану СК и покушај да се на недемократски начин одлучује о кадровима, у затвореним круговима, што је осуђено низом партијских докумената. Примена _ овог критеријума може се схватити и као упозорење осталим некажњаваним члановима СК да добро пазе кад нешто с дискутују, критикују, јер једино тако ре скирају да буду кажњени и самим тим скинути са свих кадровских евиденција. Зато им је најбоље да ћуте и имају чист досије. А може се схва тити и као покушај поделе комуниста На кажњаване и не кажњаване или како је друг Ву јица у коментару „Борбе“ рекао, на „пожељне“ и „непожељне“. Тешко је прихватљиво и с бразложење да због данашње друштвено-економске ситуаци је у земљи, не треба биратта на функције оне који су кажњавани, без обзира на остале званичне и јасно усвојене критеријуме, без обзира _ на статутарне норме. Мислим да управо на бази усвојених званичних критеријума и статутатних норми, баш због овако сложене ситуације у друштву, једино и треба водити кадровску политику У СК и друштву уопште. У противном кажњаване чланове треба искључити из СК и на тај начин „успоставити“ идејно-политичко јединство у Савезу комуниста. Је

Остојић

'"ложио и преко 50

ВЕЛИКА ПОТРАЖЊА: Из погона „Првог маја“

ПИРОТСКИ КОНФЕКЦИОНАРИ СВЕ ЗАПОСЛЕНИЈИ Шију без · одмора

За разлику од многих домаћих произвођача одеће који дуже време муку муче с пласманом својих про извода, конфекционари из Пирота не стижу да удовоље свим захтевима из земље и света

(Пирот, марта) — Индустри-

ту, која спада У највеће про= извођаче одеће у земљи, за вршила је прошлу годину запаженим пословним резултатима. Остварен је укупан приход од преко 2,5 милијарде динара, што је скоро за половину више у односу на 1980. годину.

За разлику од многих произвођача одеће у земљи који већ дуже време муку муче како да продају своје производе, фабрика у Пироту не стиже да задовољи е куч паца у земљи и свету. Понуде свакодневно стижу, тако да производи пиротских конфекционара ни за тренутак не леже у магацинима, већ се одмах, с траке, испоручују модним кућама. .

Због тога радници – „Првог маја“ немају времена за одмор већ раде и суботом и недељом, а често и празницима како би се закључени послови са домаћим купцима и иностраним партнерима реализовали у року.

Овај пиротски произвођач у прошлој години је купцима у

САД, Ираку, Ирану, Либији, СР Немачкој, Совјетском Савезу, Чехословачкој и дру-

гим земљама, извезао разну конфекцијску и трикотажну робу у вредности од преко 28 милиона девизних динара. Само од продаје својих производа на тржишту САД пиротски конфекционари зарадили су преко 11 милиона долара.

Да би повећали ниво производње, запослени у овом колективу, њих преко 2.400, стал но издвајају средства за модернизацију производње и бла говремено снабдевање репрома теријалом. Тако се новац уложен у куповину у увођење компјутерског начина производње за веома кратко време вишеструко исплатило. Повећан је радни учинак, смањено време потребно за производњу одевних предмета, а ту су и друге уштеде које је донео овакав начин производње. Поред увођења савременог начина производње колектив је умилиона динара за куповину електричвих кројача из САД, који су такође допринели да се производња конфекције знатво повећа, а у исто време и смањи производња фелера.

Иначе, у циљу проширења садашњет асортимана, пиротски конфекционари већ су из-

"двојили 170 милиона динара

за улагање у изградњу нове фабрике лаке и дечје конфекције, која ће ускоро почети да се гради у кругу ове најмодерније фабрике за израду котфрекцијске одеће у земљи. 3. ЂОРЂЕВИЋ

" ЋУТО-М.

НЕДЕЉУ 28. ОРГАНИЗАЦИЈА У КРА

'"__ВОРВА — 16. МАРТ 1982.

70 САВЕЗ СРБИЈЕ

ИЗЛАЖЕ ЈАВНОЈ ПРОДАЈИ УСМЕНИМ НАДМЕТАЊЕМ У МАРТА 1982. ГОДИНЕ У ДОМУ ДРУШТВЕНИХ ЉЕВУ, СА ПОЧЕТКОМ У 8 ЧАСОВА, СЛЕДЕЋА МОТОРНА ВОЗИЛА

ја одеће „Први мај“ у Пиро.

Ред. Марка, тип и опис возмља год. про Шочетва број произ. даја меча 1. ОПЕЛ РЕКОРД 1700, — КОРОДИРАО 1967. 1. за 2. РЕНО 16, — КОРОДИРАО 1970. з. 5. 3. МЕРЦЕДЕС 200 — ХАВАРИСАН 1973. 1. 70.000 а. ФИАТ 128, — КОРОДИРАО 1973. ~ 25.000 5. ОПЕЛ АСКОНА 19 СР — ХАВАРИСАН 1913. 1 40.009 6. ФОРД КАПРИ 1700 ГТ — КОРОДИРАО 1971. 1. 20.609 7. ФОРД КАПРИ 1700 — КОРОДИРАО 1968. 1. 20.008 8. ФОРД ТАУНУС 160 ХР — ХАВАРИСАН 1975. Ен 40.000 9. ФОРД ТАУНУС 1600 СЛ — ХАВАРИСАН 1972. 1. 35.909 10. ФОРД ТАУНУС 1,6 СХГ — ХАВАРИСАН 1972. 1. 35.109 П. ФОРД ТАУНУС 1,6 Хр — ХАВАРИСАН 1972. 1. 35.080 18. ФОРД ТАУНУС 16 КАРАВАН — ХАВАРИСАН 1975. 1. 50.008 13, ФОРД ГРАНАДА 2,0 Л КАРАВАН, — ХАВАРИСАН 1976. 1. 40.965 14. ОПЕЛ КАДЕТ 1100 КАРАВАН — КОРОДИРАО 1969. 1. 25.009 15 ПЕЖО 8904 — ХАВАРИСАН И НЕКОМПЛЕТАН 1979. 1. 40.009 16. РЕНО ФУЕГО ТС — ХАВАРИСАН И НЕКОММИ. 1981. 1. 119.009 17. ФОРД ЕСКОРТ 1,3 ГЛ — ХАВАРИСАН 1918. 1. 65.000 18. ФРОРД ТАУНУС 1,3 Л — ХАВАРИСАН 1976- 1. 60.000 19. ФОРД ТАУНУС 17 М — КОРОДИРАО 1971. 1. 25.000 20. ОПЕЛ АСКОНА 1,9 — ХАВАРИСАН 1979. 1. 50.000 21 (ФОРД ТАУНУС 1600 — КОРОДИРАО 1972. 1. 35.900 22 РАНГЕР ГМ 1900, — КОРОДИРАО | 1967. 1. 20.000 23. ФОЛКСВАГЕН ПАСАТ ДИЗЕЛ — НЕКОМП. 1979. 1. 200.000 24. ОПЕЛ АСКОНА 1,6 — ХАВАРИСАН 1971. 1. 40.008 25. ФОРД 20 М КАРАВАН, — КОРОДИРАО 1969. 1. 15.000 26. ФОРД ТАУНУС 17 М, — КОРОДИРАО . 1970. 1. 20.000 27. ФОРД ТАУНУС 1,6 — ХАВАРИСАН 1977. 1. 45.000 28. ОПЕЛ РЕКОРД 1900 — ХАВАРИСАН 1973. Т 36.000 29. БВМ 316 — ХАВАРИСАН : 1977. 1 40.060 '30. ОПЕЛ РЕКОРД 1900 — ХАВАРИСАН 1974. 1. 40.000 М. ФОРД ТАУНУС 1300 — ХАВАРИСАН 1971. 1 30.006 32. ОПЕЛ МАНТА 1900, — ХАВАРИСАН 1972. "И 49.000 33. ФРИАТ 124 — КОРОДИРАО 1969. 1. 20.000 34. ВАЗ—ЛАДА 1500 — КОРОДИРАЛА 19 з. 25.608 35. ФОРД КОНЗУЛ 1700 Л, — ХАВАРИСАН МОТОР ЗА РЕГИСТРАЦИЈУ 1973. 1 19.629 36. ФОРД ГРАНАДА 2,0 КАРАВАН — ХАВАРИСАН 1985. па 75.008 37. ОПЕЛ РЕКОРД 1700 — ХАВАРИСАН | 1971. 45 25.000 38. АУДИ 100 ГЛ, — КОРОДИРАО 1972. 1 30.000 39. ОПЕЛ КАДЕТ 1100 — ХАВАРИСАН 1873. 41: 25.000 40. ФОРД КОНЗУЛ 2000 — КОРОДИРАО 1973. Е 50.000 41 ОПЕЛ РЕКОРД 1700 — ХАВАРИСАН 1972. 5 35.000 42. ОПЕЛ РЕКОРД 1700 ЛЦ — ХАВАРИСАН 1969. 1. 10.000 43. СФВОРД — ТАУНУС 1600 — ХАВАРИСАН 1974. 1. 36.000 44. СРОРД ТАУНУС 1,6 — ХАВАРИСАН 1976. 8 45.000 45. ФОРД 17 М 2000 ЦД — ХАВАРИСАН 1971. 3. 15,000 46. ФОРД КОНЗУЛ 1700 — ХАВАРИСАН 1972. 1. 30.000 47. ФОЛКСВАГЕН ПАСАТ, — ХАВАРИСАН 1976. 1 25.000 48. ФОЛЕСВАГЕН ПАСАТ, — ХАВАРИСАН 1916. Ћ 35.000 49. БМВ 1600 — ХАВАРИСАН · 1970. > 20.000 50. ОПЕЛ РЕКОРД 1900 — КОРОДИРАО 1972. 4: 25.000 51. АУДИ 100 — ХАВАРИСАН 1977. 1: 40.000 52. ОПЕЛ КАДЕТ 1100 — ХАВАРИСАН 1968. 1, 15.000 53. ФОРД КОРТИНА 1300 — КОРОДИРАО 1971. + 25.008 54. ОПЕЛ РЕКОРД 1900 КАРАВАН — ХАВАРИСАН 1978. 1. 10.008 65. МЕРЦЕДЕС 200 Д, — ХАВАРИСАН 1969. 1. 50.009 56. ФОРД ГРАНАДА 2,3 — ХАВАРИСАН 1974. 1. 20.000 57. МЕРЦЕДЕС 220 Д, — ХАВАРИСАН 1971. Е 50.000 58. ФОРД ТАУНУС 20 М — КОРОДИРАО 1971. 1 15,000 59. БМВ 1802, КОРОДИРАО и НЕПОКРЕТАН 1973. 1. 40.000 60. ОПЕЛ РЕКОРД 1700 КАРАВАН, — ХАВАРИСАН 1976. 4 35.000 61. ФОЛЕСВАГЕН 23 КОМБИ, — КОРОДИРАО 1972. +. 50.000 62. ФОРД ТРАНЗИТ — ХАВАРИСАН 1971. 1 50.000 63. РАМБЛЕР КАРАВАН — КОРОДИРАО 1964. 3 20.000 64. ПЕЖО 404 ДИЗЕЛ — КОРОДИРАО 1969. Ћ 40.000 65. ФОРД КОНЗУЛ 2000 Л, — ХАВАРИСАН 1973. ДЕ 40.000 66. ПЕЖО 604 — КОРОДИРАО 1078. 4: 40.000 67. ФОРД ТАУНУС 11 М — ХАВАРИСАН 1971. 1; 10,000 68. ФОЛЕСВАГЕН К 70, — КОРОДИРАО 1971. 1. 20.000 69. ОПЕЛ КАДЕТ 1100 КАРАВАН — КОРОДИРАО 1969, 1. 30.000 70. ОПЕЛ РЕКОРД 1500 — ХАВАРИСАН 1968. з 20.000 П. СИМКА 130 СПЕЦИЈАЛ — КОРОДИРАЛА 1972, Зе 25.000 т2. ФОРД ТАУНУС 1600 СХГ — ХАВАРИСАН 1972. 1. 20.000 73. ФРОРД ТАУНУС 1300 СХГ — ХАВАРИСАН 1973. Ћ, 40.000 74. ОПЕЛ МАНТА 1600 С — ХАВАРИСАН 1971. % 25.000 15. ФИАТ 1500 Л — ХАВАРИСАН | 1969. 1. 10.000 76. ФРОЛКСВАГЕН 1600 КАРАВАН — КОРОДИРАО 1973. 1: 25.000 Т. ЛАНЧИА 1600 — ХАВАРИСАНА. 1976. 1. 30.000 78. ОПЕЛ КАДЕТ 1,2 — ХАВАРИСАН 1975. 1. 30,000 79. ФОРД ЕСКОРТ 1,3 — ХАВАРИСАН 1976. 1. 40.000 80. ФОРД КАПРИ 1700, — ХАВАРИСАН 1970. 1. 20.000 81. ФОРД ТАУНУС 1600 КАРАВАН — ХАВАРИСАН 1972. 1 35.000 82. ФОРД ТАУНУС 1300 — ХАВАРИСАН 1974. : 45.000 83. ФОЛЕКСВАГЕН К 70, — КОРОДИРАО 1915. 1 40.000 84. ФОЛКСВАГЕН 22 КОМБВИ — ХАВАРИСАН 1971. Е 0.000 95. МЕРЦЕДЕС 230/6 — ХАВАРИСАН . гу МУ 1969. + 2 20:000 86. ФОЛКСВАТЕН 23 КОМБИ — КОРОДИРАО ј 1970. 2. 10, 87. МЕРЦЕДЕС 207 КОМБИ — ХАВАРИСАН | 1976. 5. НИ 88. ФОЛКСВАГЕН 23 КОМБИ — ХАВАРИСАН 1973. 1 60.000 89. ФОРД ТРАНЗИТ — ХАВАРИСАН 1971. 1. 30.000 90. ФОЛЕСВАТЕН 22 КОМБИ —' КОРОДИРАО 1972. Ћ 30.000 91. ФИАТ 1300 — КОРОДИРАО 1972, 3 30.000 92. ОПЕЛ АСКОНА 19 СР — ХАВАРИСАН 1972. 2. 35.000 93. ФОРД КОНЗУЛ 1700 — ХАВАРИСАН 1972. 2. 30.000 94. ТРЕЖО 204 ХАВАРИСАН 1970. 2. 20.000 95. МЕРЦЕДЕС 200 — ХАВАРИСАН 1966, 3: 20.000 96. ПЕКО 404 — ХАВАРИСАН 1966. 5. 10.000 97. ФОЛКСВАГЕН 1600 ТЛ — ХАВАРИСАН 1968. 3; 10.000 98. ОСТИН МОРИС 1300 — НЕИСПРАВАН 1971. 2. 10.000 99. ФОРЛ КОНЗУЛ 1700 — ХАВАРИСАН 1973. 2. 30.000 100. ФОРД ТАУНУС 1600 СХГ КОРОДИРАО 1972. 5. 50.000 101. ФОЛКСВАГЕН ВАРИЈАНТ — ХАВАРИСАН 1973. 2. 20.000 102. ОПЕЛ РЕКОРД 1700 — ХАВАРИСАН 1970. 2; 10.000 103. ФОРД КОНЗУЛ 1700 — ХАВАРИСАН 1974. 5; 35.000 104. ФОЛЕСВАТЕН ПАСАТ КАРАВАН — ХАВАРИСАН 1977. 2. 45.000 105. АУЛИ 100 ЛС, ХАВАРИСАН . 1969. 2. 15.000 116. МЕРЦЕДЕС 220 КОМБИ, — ХАВАРИСАН 1970. 3: 15.000 107. ВОЛВО ДУЕТ — КОРОДИРАО 1968. 2. 15. 108. ОПЕЛ РЕКОРД 1700 КАРАВАН — ХАВАРИСАН 1968. 2. 10.000 109. МЕРЦЕДЕС 230/6 — КОРОДИРАО 1972. РЕ 70. ТЕРЕТНА ВОЗИЛА 110. ФИАТ 238 КОМБИ — ХАВРИСАН 1974 1 000 11. ФОРД ТРАНЗИТ ФТ 100 — ХАВАРИСАН 1970, Ји 30:00 12 ХАНОМАГ ХЕНШЕЛ Ф 2, — КОРОДИРАО 1968. 1, 25. 13. ФОРД ТРАНЗИТ ФТ 100 — КОРОДИРАО 1973. 1 20.000 14. ПЕЖО Ј 7Д, — КОРОДИРАД 1970. 2 70.000 15. БЕРЛИЕТ ГЛЦ 6 МЗ — КОРОДИРАО 1963, 2. 150.000 116. МЕРЦЕДЕС 220 КОМБИ, — ХАВАРИСАН 1970. 1 50.000 17. ФОЛКСВАГЕН 26, — ХАВАРИСАН 1970, 1 40.000 18. РЕНО ЕСТАФЕТА 800 — ХАВАРИСАН 1969. 3: 15.000

мотоцикли

19. СОЛЕКС ФЛЕШ — НЕКОМПЛЕТАН 120. ХОНДА ЦБ 7560 К, ИСПРАВНА

ПРОДАЈА ВОЗИЛА ПРИКУПЉАЊЕМ ПОНУДА

ПЕЖО 304 — ХАВАРИСАН

МЕРЦЕДЕС 230 С — ХАВАРИСАН ФОРД ТАУНУС 1600 Л, — ХАВАРИСАН ТОЈОТА ЦАРИНА 1600 — ХАВАРИСАНА ОПЕЛ РЕКОРД 1700 — КАРАВАН ПЕЖО 504 КАРАВАН, — ХАВАРИСАН ПЕЖО 204 — ХАВАРИСАН #

ДЕЛОВИ ВОЗИЛА

3. О . 100.000

с = = |

о

~

= врррови

128 ШКОЉКА РЕНОА 20 — МАЛО ХАВАРИСАНА 1977. 1 25.000 129 НОВИ ДЕЛОВИ ФОРД РАЗНИ 5 40,00 ВОЗИЛА ЗА ДЕЛОВЕ И ДЕЛОВИ ПРОДАЈА ПО СПИСКУ 130. ВОЗИЛА ЗА ДЕЛОВЕ ФИАТ 128 1. 10.000 13. ВОЗИЛА ЗА ДЕЛОВЕ ОПЕЛ РЕКОРД 1900 1. 2.000 132. ВОЗИЛО ЗА ДЕЛОВЕ ПЕЖО 504 КАБРИОЛЕТ 1: 10.000 133 ВОЗИЛО ЗА ДЕЛОВЕ ФОЛКСВАГЕН ПАСАТ 1. 2.000 13. ВОЗИЛО ЗА ДЕЛОВЕ ОПЕЛ РЕКОРД Е 20 1. 2.000 185. МОТОР ОПЕЛ РЕКОРД 1700 : : 2.000 136. АУТО-ДЕЛОВИ ФОРД К 6/82 1. „ 5.000 137. ДИФЕРЕНЦИЈАЛ МАН 1. 1.000 138. МОТОР МЕРЦЕДЕС 220 5 5.000 139. АУТОДЕЛОВИ ФОРД к 217/82 1 7.000 140. МОТОР МЕРЦЕДЕС 220 Д 3 1.000 5.000

ВОЗИЛА ЗОИЛ-а „ДУНАВ“ КРАЉЕВО ПОЧЕТНА ЦЕНА... 50.000 141. ПЕЖО 604 — ХАВАРИСАН 1976. 1. 150.000 142. МЕРЦЕДЕС 250 С — ХАВАРИСАН 1966. 1: 77.000 143. ФИАТ 132, 2000 — ХАВАРИСАН 1980. 1. 42.000 144. НСУ 1200 ~ 5 1968. Бр 23.000 145. ЗАСТАВА 650 АД — ТЕРЕТНО ХАВАР. 1981. 1 185,000

Возила под редним бројем 85. и 54. продају се са правом регистрације само мотора. Возила од продајнот броја 121 до 127. продају се путем прикупљања понуда — односно непосредном погодбом. Писмене понуде предају се у просторијама Сабирног центра ' Жраљево са почетком у 12,30 часова у суботу 27. марта 1982. године. УЗ понуду се прилаже кауција у износу од 1.000 динара, а купац је дужан да положи 209, од понуђеног износа. Возила за делове и делови од продајног броја 129. до 140, продају се по списку радним организацијама регистрованим за промет оваквом робом са почетном ценом од 50.000 динара. Ова продаја одржаће се у суботу 27. 03. 1982. године са почетком у 11.00 часова У про“ сторијама Сабирног центра Краљева;

Сва остала возила гродају се усменим надметањем 28. марта 1982, године у простори“ јама Дома друштвених ортачичација у Краљеву с почетком у 8 часова.

Право надметања имају сва правна и физичка лица која положе кауцију у износу од 209/) од почетне цено за свако возило посебно, изузев за правна лица која једним чеком могу кауцирати више возила. Кеуција не може бити мања од 500 динара. Кауција се при“ ма 27. 08. 1982. године од 8 до 14 часова у просторијама Дома друштвених организација У Краљеву. Приликом уплате и подизања кауције, купац је дужан да покаже личну карту. Кауција ће бити враћена по завршеној јавној продаји У просторијама Друштвених орга“ низација у Краљеву, односно у року од 5 дана од одржане јавне продаје у Сабирном цен“ тру Краљево. 8 |

Преглед свих возила којд се излажу продаји извршиће се у суботу 27. 03. 1982. годи“ не од 8 до 12 масова у Сабирном центру Краљево — Рибница, Улица 8. марта број 1

Возила се продају ма основу виђеног стања и неће се примати никакве накнадне рекламације које се односе на комплетност, исправност и техничке карактеристике истих.“

купци ових возилд су обавезници у погледу плаћања основног и посебног пореза на промет, Основчи порез се плаћа по тарифном броју 6. став 2. за путничка возила и по тарифном броју 1. за теретна прикључна возила. Порези се плаћају у скупштини општине надлежној према пребивалишту купца.

Рок за уплату и подизање купљеног возила је пет дана од дана одржане јавне про“ даје. За купљено возило уплаћује се комплетан излицитиран износ, а по уплати тог износа и преузимању возила, купцу се враћа уплаћена кауција.

Сва остала обавештења могу се добити у Сабирном центру за царинска возила АМА

Србије у Краљеву, или на телефон 036/33-895. 1