Branič

број 5 и 6.

у с т а в

отр . 375.

употребити на подмирење потреба друге буџетске партије или године. Пошто се у Скупштини претресе и урвоји, Буџет се подноси Сенату. Члан 91. Позиције расхода у поднесеном Буџету не може Народно Представништво повећавати. Члан 92. Народно Представништво не може одбаџити Буџет у начелу нити избрисати из буџета издатке, које је закон одредио и који су на основу закона у Буџет стављени. Члан 93. Кад се деси да Народно Представништво не утврди Буџет пре почетка рачунске године, оно мора дати одобрење За даље вршење прошлогодишњег Буџета, све докле Се нов Буџет не одобри. Ако ли је Народна Скупштина распуштена или одложена пре него је Буџет свршила, Краљ може Указом, који премапотписују сви министри, а по одобрењу Државног Савета, наредити вршење прошлогодишњег Буџета до састанка Народног Представништва, а најдаље за годину дана. Члан 94. Без пристанка Народног Представништва не може се Држава задужити. Влада је дужна поднети Народном Представништву детаљни извештај о томе, како су Финансијски уговори закључени и остварени и тражити од Народног Представништва за њих разрешницу. Тачност овог извештаја оверава Главна Контрола. Члан 95. Државно се имање може отуђити, оптеретити, или му се приход заложити само законом. Од државног имања разликује се Краљево приватно имање, којим Краљ располаже.