Danas

l 2 četvrtak, 15. jun 2000.

MISSAM

OFLAŠĆENI SERPIS ||

www.nissan-lf.co.yu

4 {(WE! Il,

LF RUTOCENTRR om ar

011/488-14-04 : 063/268-994 -

arne!)4)

PMEUNOĆRJ IU. OGI JA a pragu svoje četvrte sezone postojanja, Spid- su osetljiviji na karakterističan sportski izled skutera, Osvetljenje se obe: e - Nr sportski skuter kuće Pežo Motocikli lansi- dok korisnici modela od 100 cm3 više vole da istaknu hight-tech kompleks: ran 1996. svoje mesto ustupa modelu Spidfajt sportski duh skromnijom pojavom. funkciju svetla za put

| O | _ OVLAŠĆENISERVIS 2: savršenijoj verziji koja postoji u izradi od 50 cm3 ' ciji Oborenog. ip 0 ~ (vazdušno/tečno hladenje) ı onoj od 100 cm3. 50 cmš: čist „racing“ < - Posebne

: Oštrim pogledom, jednodelnom viljuškom, tečnom Spidfajt 2 od 50 cm3 se raz- ||

CITROEN i otmenom linijom, Spidfajt 2 se s pravom upisuje u likuje već od svog lansiranja u 4 red svoje vrste. Igrajući adutima uspeha svog prethod- boje

nika, on se razvija u stilu ı tehnici kako bi istakao još i dvobojna modela spasportskiji karakter. Linija Spidfajt-a 2 je još oštrija; no- __Jaju sivu technium saten, tehvi farovi čine njegov izgled prodornijim. Putne karak- nološku boju sa plavom magic teristike su pojačane za zalju- blue, ili za one zabljenike u upravljanje. Razvoj griženije, sa potpuno

~ * jednodelne viljuške i oslanja- novom sjajnom Žutom jaune - krili Zemun, Crnogorska 17 o š nja garantuju preciznost formula. pogled, preči Tel. 011/ 619 114, mob.tel. 063/219 114 s ı optimalnu udobnost Među jednobojnim modelima nailazi- je hiper-sports:

u vožnji, čak ı u najekstremnijim uslovima. Kako bi što bolje odgovorili na očekivanja ~ svojih

mo na: crvenu torero, jarko-crvenu, vrlu ~ ći glavu viljuške, novii sportsku ı sivu lak-boju technium verni. — ha pojačava karakter Na osnovi ovih boja, Spidfajt 2 od 50 hlađenjem, JE |: cm3 naglašava svoj sportski karakter po-_ hlađenje.

moću crne boje na sledećim delovima: Zadnje svetlo ima GO

TRANS. CO! +TCC

ORIGINALNI REZERVNI DELOVI: klijenata, . Pežo * upravljač i V-oblik novog profila 0 ispod haube. ZASTAVA 750, 101, 128, 1100/1300 Motocikli su ser rešetke za ulaz vazduha Zadnji ı prednji mig :BGSA SPCEL SS a potrudili da na- * TUČIĆe . moderniju, kristalnu LADA, LADA SAMARA ; prave vizuelne * poklopac prenosnog mehanizma Uočljivi otvori za w ALOPROBAJA, BEOGRAĐ razlike između * okviri farova sportskom izgledu sk» 27. Marta 66, tel. 3235-770 verzije od 50 cm3 * naplatci Lansirajući Spidfajti

V. Ilića 94c, tel. 4893–-907 modela Spidfajt 2 ı struktor koji je ulagao verzije od 100 cm3. 100 cmš3: Urbani sport male zapremine. Nov

Uopšte uzev, ljubite-

U verziji od 100 cm3, Spidfajt 2 se ljuškom preko kuglič lji modela od 50 cm3

nudi u 3 boje: siva technium verni (la- poboljšava krutost sk»

đi m SO grenade (boja nara) i plava funkcionisanje amorti! Ž- ___ _ night blue. ma i! utomobili Uč ite nd 24 662 Akrobata na motoru i strasni ljubitelj Za razliku od verzije od 50 ___Z_ blokade menjača |. isha| sporstkih vozila, Alen Bur (40) se igrao testira- | cm3, sklop prednjih delova je cenfralnc Im ij (II jući Spidfajt 2. On kaže: „ Neko vreme nisam u jednoj boji. zaključavanje ~ tambeni i bio vozio skuter, ali mi je sa Spidfajt-om 2 od-_ Svi crni delovi na verzimuzika” poslovni prostor mah bilo zabavno. Njegov sportski izgled je sim- “JU Od 50 cii SU U DOJI podizači prozora alarmi patičan, dobro se drži na putu. Odmah sam pože- aluminijuma na verziji od 400 181 Side ndozor leo da pravim akrobacije sa njim. Odmah mije 100 cm (ručice, poklopac prenoAg{{jska | satelils i. Ke oni - palo u Oči njegovo sporisko držanje.“ snog mehanizma, naplatci). AfU 414 425 z-molsse GO cOc Alen Bur je renomirani vozač u moto-krugovi- U istom duhu, okviri farova na - ma. Drži šest svetskih rekorda UZ O od. verziji od 100 cm3 su hromirani. strane Ginisove knjige rekorda. · _ Kupci sporskih skutera su u 80 6 Svetski brzinski rekord u držanju ravnoteže na odsto slučajeva muškarci. Klijentela prednjem točku pri 103 km/h. za modele od 50 cm3 je mlada, naroči_e Svetski brzinski rekord u držanju revnoteže na iou latinskim zemljama (20 odsto kuzadnjem točku pri 232 km/h . paca u Francuskoj ima manje od 20 god, e Svetski brzinski rekord u vožnji unazad Dr 70 odsto u Italiji, 58 odsto u Spaniji), dok 2360km/h ___ _ suuUu OKO) kupci sportskih skutera stae 7,46 sekundi na 200 m unazad. | - iji (80 odsto kupaca ima više od 20 god.). Sto e Svetski brzinski rekord = vučen od sopstvenog. se tiče verzije od 100 cm3, nju prirodno više cene : m motora pri 183 km/h u cipelama sa O stariji. Ovi vozači su zaljubljenici koji se dobro razume- prednjr đonom ju u svoj izbor. Vrlo su osetljivi na pojam estetskogipo- pred pri kočenju, si.

e Svetski brzinski rekord u vožnji po sirani na jam snage koja prati proizvod, vole da „upravljaju“. uleganje e i go sopstvenom motoru pri 196 Ku u roma. Sportsko vozilo im zahvaljujući „tipskom“ izgleduido- njeg točka. Čak i na ki

, sa metalnim đonom. brom nivou opreme omogućuje da se razlikuju od funkcioniše i omoguGr

_ _ ostalih i zadovolje svoju želju za vrednovanjem. nje do 07 ih mes

Za Na ana NO RR II IRI IRI IS IRIS INU NINI

MKristian Lautenšlager Pot {j)}e (02 |PiPs)j)ensıkee 90, |} W%)%41,

cBaMor maHa O n HegerboM Fiori CroiaHoBa 2

Lautenšlageru se veoma malo kao deveti, ali ispred već proslavlje- GP autokluba Francuske bio je (Q=: lako je pobedio na dva „nog asa Ženacia. organizovan na bazi najčudnijeg najznačajnija GP takmičenja Kada je Daimler prijavio tročlani pravilnika „Ostende“, pripremljepre Prvog svetskog rata. tim za GP autokluba Francuske, Kri- nog od strane Međunarodne sport-

SEPCIJALIZOVANA RADIONICA Rođen je 13. aprila 1877. u malom ·stian je bio određen za vozača. Dru- ske komisije prethodne godine u selu Magštat udaljenom oko 20 km «gi auto vozio je Zalcer a treći Pege, Ostendeu. Motori su mogli da imaPIE UG EO7 od Stutgarta: Pošto su mu roditelji jedan od retkih amatera-vlasnika au- ju najviše četiri cilindra, provrt 155 bili siromašni sa 14 godina je pošao tomobila tog doba. Između amatera. mm (bez ograničenja hoda klipa)

a OS da izučava bravarski zanat. Nakon i fabričkih vozača razvilo se veliko stim da masa praznog vozila ne PEUGEOT |) |- IK) triipogodišnje učenja, kao kalfa oti- rivalstvo pošto su u pitanju bilisjed- premaši 1100 kg. snuo se u svet Što je u to doba bilo ne strane imućni ljudi, koji su auto- Trka Je održana 7. jula 1908. na

Prvomajska 106b, Zemun, % 615-130 NO Tako je mladi Kristian sport uveli iz prošlog veka u sa- putevima u 0 IO koji su M ON paaa rap RP ru pr a aa ea ram, ospeo i u Svaj COS de Je radio u rolazili kroz brojna naseljena me_ Najstariji auto ACO PEUGEOT Cirihu i Lou 10 - uputio u i |. Dužina staze Lo Je 7.23 km i a Saksoniju (Kemnic) gde se zaposlio a vozilo se 10 krugova. Trkete dužine, „vršen atentat 2 | Jedina knjiga kojoj je BMW pgLovi |__Uu fabrici bicikala. U 22. godini vratio vožene na tadanjim putevima i sa ipak na stazi kui mesto u Vašem automobilu „uo adresar o

OP TOR

A NAJPOVOUNIJE| SčUu Štutgart i zaposlio kao mehani- „mamutskim“ automobilima predsta- pilo se 300.006) | CENE čar kod Daimler-Benca. Gotlib Dai- vljale su najbolje pokazatelje kvaliteta ka do tog vrenn011/762-372 mler je ubrzo uočio njegove kvalite- bolida i izdržljivosti vozača. Lau- takav festival al 064/110-4o71) e 1 prebacio ga u odeljenje za kon- tenšlager je bio snažne grade, uizvan- je pobedom Ii struisanje vozila. Kada je Gotlib rednoj fizičkoj kondiciji ı uspeo je da tom evropskih:li umro u proleće 1900. VM m Maj- pobedi sa gotovo 9 minuta prednosti za volanom „BT bah je ostao na dužnosti glavnog ispred Francuza Emeria („benc“); Pe- KS) koji je konnc KOIČH UMI, i pod njegovim ruko- ge je stigao na cilj peti, a Zalcer odu- Taj bolid imas; vodstvom 1 NJ je unapre- stao zbog kvara na motoru. zadnjim točkom» đen za poslovođu grupe fabričkih Bila je to najznačajnija trka u sezo- „delaži“ i „fiat |B. vozača i Dio odgovoran za završnu ni tako da je Lautenšlager postao po- na svim točkovo; kontrolu i razradu novih vozila. znat širom sveta. Pa ipak, u nared- Doček Kristar Na trci je prvi put učestvovao u nim godinama gotovo ništa se nije Štutgartu bio jt|c 1906. na Ardenima. Tročlanu ekipu čulo o njemu. Trebalo jeda prođepu-. bijenih 25.000 DC Daimlera su sačinjavali Belgijanac |- i nih šest godina do najznačajnijeg da- nagrade za poq Ženaci, Englez Barton i upravnik fa- na u životu Kristiana Lautenšlagera. gradi porodičnih brike u Untertirkhajmu Zalcer, čijije dašnji, dok su profesionalci vrlo . Bilo je to 14. jula 1914. a trka - GP Kristian Lat. suvozač bio DION. U veoma teškom mukom i velikim odricanji- autokluba Francuske i to baš nepo- proleće 1954.45 . jakoj konkurenciji od strane Francu- ma dospevali do kokpita trkačkih sredno pred izbijanje Svetskog rata. „pobednik naj |E, Za, Zolerı TP ML. stigli su tek bolida. Naime na austrijskog. Nadvojvodu

Škoda Felicia “96, prvi vlasnik, besprekorna, povoljno. Tel: 011/457-585

| |