Ekonomist
П
Бољом организацијом особље је несразмерно боље искоришћено него што је раније било,
Тако у 1921. - на ! милион осовинских км, долазило је 64,3 службеника док је 1925, год. на толики исти орој осовинских км, долазило свега 35,45, дакле без мало два пута мање.
Завођењем реда код особља и његово боље искоришћавање омогућило је завођење економије на материјалним издатцима, Природно почело се са горивом.
На 1000 бр. тон км. трошено је угља 1922. г. 18,6 кгр. а у години 1925. свега 58,7 што представља уштеду у 1825. год, од 1.700,000,000 лира,
Чим је васпоставио ред на железницама саобраћај је по_чео нагло да се развија. У 1923. год. порастао је према оном из 1922, год. sa 16% a y 1924. год. порастао је према предходној години за 11,82; тако да је повећање за две године изнело 29,8—30"/o,
Али је у 1925, год. повећење робног саобраћаја према пролој години изнело је свих 20'/.
Према 1914, г, саобраћај у 1925. год. порастао је и то пут нички са 689, а робни за 72'%/. (Овом повећању саобраћаја има се благодарити што су приходи нагло расли, повећање тарифе 1923, г, и 1925, само су у том порасту прихода играли споредну улогу.
И тако талијанске железнице, које су 1922. год, имале дефицит од 1.431,764.000 лира, а у 1924. год. дефицит од 298,000.000 л, у 1925, год. потпуно су пребродиле кризу, јер је та година завршена са суфицитом од 175.191.000 лира.
Већ 22/У-1924. тод. укинуто је ванредно стање на железнипама и организована стална управа. Једним указом од 30/1/-1924, т, образовано је Министарство Саобраћаја коме су придодате све железнице.
Врховна Управа се састоји из Управног Одбора и Јене“ ралне Дирекције,
Управни Одбор састоји се из 10 чланова:
а) Директор Државних Железница;
_в) два члана се узимају од персонала држ. железница;
с) три државна функционера, од којих један прелставља Министарство Финансија, други државну благајну а трећи Министарство Јавних Радова;
д) четири се члана узимају из редова грађанства, дакле чиновничког кадра и то који су дали доказа велике способности техничке и административне,