Opis granične linije između Kraljevine Jugoslavije i Kraljevine Bugarske

— 30 —

идући у истом правцу, потом се пење на један мали плато, на коме се налази гранични камен бр. 250. Граница се држи стално вододелнице и иде кроз шуму.

Гранични камен Бр. 250.

Од граничног камена бр. 250 граница силази, углавном, у правцу североисток, по стрмој падини ка једном седлу, које се налази на половини пута између та два гранична камена. Ту прелази преко две путање, а затим се пење до граничног камена бр. 251, који се налази на једном дугачком плато-у. Граница се држи стално вододелнице.

Гранични камен Бр. 251.

Од граничног камена бр. 251 граница продужује да иде дугачким плато-ом у правцу на север. Потом силази на северо-исток на једно седло, где · прелази преко једне путање, одакле почиње да се пење у истом правцу, а затим скреће ка северу—северо-западу док не дође до граничног камена бр. 252, који се налази на једном малом голом ћувику.

Гранични камен Бр. 252.

Од граничног камена бр. 252 граница иде, држећи се вододелнице, у правцу северо-истока све дуж једне путање. У почетку она силази благим падинама по једном широком гребену, затим додирујући шуму, силази по стрмом нагибу, и долази на широко седло. Одатле идући у правцу на север пење се вододелницом на један мали шумовити плато, где се налази гранични камен бр. 258.

Гранични камен Бр. 253.

Од граничног камена бр. 253 граница силази вододелницом, углавном, у правцу на исток, у почетку пролазећи кроз шуму, а после кроз зиратно земљиште, до граничног камена бр. 253-а, који је постављен на источној ивици плато-а.

Гранични камен Бр. 253-а.

Од граничног камена бр. 253-а, граница силази у правцу североистока држећи се вододелнице, затим мења правац идући ка северу, пролазећи кроз зиратно земљиште, до граничног камена бр. 254, који је постављен одмах у почетку дугачког и огољеног плато-а.

Гранични камен Бр. 254.

Од граничног камена бр. 254 граница иде ка северо-истоку у правој линији, прелази преко широког плато-а и на 125 м. од граничног камена бр. 254 пресеца један пут и долази до граничног камена бр. 255, који се налази на северном крају истог плато-а.

Гранични камен Бр. 255.

Од граничног камена бр. 255 граница силази у правој линији, по благој падини, у правцу севро-истока до граничног камена бр. 256, који је постављен на тој падини.

Гранични камен Бр. 256.

Од граничног камена бр. 256 граница силази благо у правцу североистока, држећи се вододелнице, до граничног камена бр. 256-а, који је постављен у подножју планине, на путу који везује Сливницу за Доње Невје.

Гранични камен Бр. 256-а.

Од граничног камена бр. 256-а граница иде у правој линији, у правцу на северо-исток, до граничног камена бр. 257, који се налази на левој обали Лукавице на њеном ушћу са реком на којој се налази Доња Невја, западно од Вишња.

Гранични камен Бр. 257.

Од граничног камена бр. 257 граница иде матицом Лукавице низводно, до граничног камена бр. 258, који се налази на реци Лукавици, 1100 м. отприЛике северо-источно од села Сливнице (гранични камен бр. 258 подигнут је на десној обали реке Лукавице). '