Opis granične linije između Kraljevine Jugoslavije i Kraljevine Bugarske

МИ)

Гранични камен Бр. 258.

| Од граничног камена бр. 258 па све до граничног камена бр. 263, који је подигнут на путу Цариброд— Софија и то на 50 м. западно од раскрснице пута 'за Калотину, гранична линија иде тачно у правој линији у правцу на северо-исток. Од граничног камена бр. 258 граница се пење стрмим падинама на шумовито земљиште до граничног камена бр. 259, који се налази на падини једног гребена који се спушта у правцу северо-запад—југо-исток.

Гранични камен Бр. 259.

Од граничног камена бр. 259 граница продужује у правој линији, и у истом правцу северо-исток пресеца два талвега док не дође до граничног камена бр. 260, који се налази на северној страни ћувика, к. 805, пошто је претходно прошла кроз две мале шумице.

Гранични камен Бр. 260.

Од граничног камена бр. 260 граница продужује у истом правцу, пролази кроз једну малу шумицу и преко једног ћувика да би дошла на гранични камен бр. 261, који је подигнут на источном крају плато-а.

Гранични камен Бр. 261.

Од граничног камена бр. 261 граница продужује у истом правцу на северо-исток у правој линији, у почетку силазећи по врло стрмој падини, прелази преко талвега једног потока, затим преко једног шумовитог гребена и једног другог талвега где се налази једна путања и напослетку пењући се долази на гранични камен бр. 262, који је постављен на крајњем северозападном делу малог плато-а, к. 678.

Гранични камен Бр. 262.

Од граничног камена бр. 262 граница продужује у правој линији ка северо-истоку, силазећи на један мали плато и то падином врло стрмом и обраслом шумом у своме првом делу, до граничног камена бр. 263, који је подигнут на путу Цариброд— Софија, на 50 м. западно од раскрснице пута за Калотину.

Гранични камен Бр, 268.

Од граничног камена бр. 263 граница продужује у правој линији ка северо-истоку, преко зиратног земљишта, до граничног камена бр. 264, који је подигнут уз жељезничку пругу.

Гранични камен Бр. 264.

Од граничног камена бр. 264 граница продужује у правој линији ка северо-истоку, пролазећи кроз ливаде, сече један пут и долази на гранични камен бр. 265, који се налази на левој обали реке Нишаве.

Гранични камен Бр. 265.

Од граничног камена бр. 265 праница иде у правој линији и прелази преко реке Нишаве, а затим кроз ливаде на њеној десној обали. После прелази преко једног пута код к. 473, и пење по каменитој падини до граничног камена бр. 266, који се налази на самој падини.

Гранични камен Бр. 266.

Од граничног камена бр. 266 граница се пење, благим нагибом, у правој линији ка северо-истоку, пролази кроз шумарак, остављајући у Бугарској једну кућу и око ње имање. После тога иде по равном земљишту до граничног камена бр. 267, који је подигнут на ивици шуме.

Гранични камен Бр. 267.

Од граничног камена бр. 267 граница иде у правој линији ка североистоку, у почетку кроз шуму, после силази у долину, да би почела понова да се пење преко каменитог терена до граничног камена бор 268, који је подигнут на ивици шуме.