Pastir

вишно пиће шкодљиво и по здравље и по њихово 1 економно стање, сам навраћа људе на пнће и полагуГе тог њихово, страстн. А и да не говоримо отом, комередуи еталежу људи принадлежи онаГ, ко1и ге принуђен тражити замућено стање мозга људског, те да га употребу у сво1у личну корист! Осем тога, аарохшани имаГу доста таквих дела, кош недоликнну правом Хришћанину. Свештеник ге позват да прати сва дела њихова и све доступне шнаве у животу њиховомг да прати и да их по могућству исправља: опоменом, прелњом, изобличењем. Но како ће ово да чини свештеник, кад 1е он због матерталне своге нужде у великоГ зависносги код свошх парохи1ана? Па ако изобличи Гедног, д ругог, ако накара овог или оног, онда шта ће радити у време писанше? Нека њих неколико изађу из општега тока и нека повичу: „нећемо да пишемо ништа; ми то неморамо чинитионда Ге сва ствар пропала, онда ге свештеник оштећен не само од њих но и од других, кош су за љубав тих првих изгубили вољу на писаншу. Не ! неваља ни таг начпн добитка свештеничког у цркви православшн, 1ер ако он саставља значашу материталну помоћ свештенику зато ос-тавља такве рђаве посљедице, ко1е се доцниГе недаду исиравити ничим на свету. (Наставиће се.)

Познв на предплату,*) Чини вллгослокенУА и шскА1ЈЈенУА цсрквс и е а рлзних 2 о^ткдрт и иниха ксфж, гакоже и чинопос Јћдоклтг соедиНАвЈиимг иза инокћрниха ка пр акосллкно-косточнои церкки.“ Садржаи е кнвизи оваи: 1. Чинђ бвгваемБШ на основаши церкве ‘2. Чинђ благословеша иконостаса. 3. Чинђ благословешн новбш церкве. 4-

*) Да Ге ова књига од потребе сваком свештенику, о томе нетреба ни говорити. Довољно 1е да сваки погледа само на садржину њену, па да се одма увери о тог потреби По овоше нехвалиће 1е кад се она и сама хва-