Pastir
636
путу, он се тобож пока1ао ио његово кагање било ге само спољашње: гер Ге он мрзио на хришћане, и одвећ ге Гако дегствовао против науке хришћанске, издавагући себе то за самога Бога , то за велику силу божигу, коГа Ге створила свет. Он Ге у Риму лажним чудесима саблазњавао римљане, кош су били веома сугевереи, и задобио тако велику важност код Нерона. Стари писци много приповедаГу о препирци СимоновоГ са апостолом Петром; он обараше науку Христову и увераваше, да Ге он Бог, кош Ге сишао с неба, да спасе свет од власти таме, старагући се да убеди римљане у свом свемогућетву, он обећа да ће се узнети до неба пред очима целог народа. Сви се сакупе у одређен дан да то чудо виде; међу народом бегаху и свети апостоли и мољаху Бога, да он разагна заблуде незнабожачке и да уништи ђаволску силу, кога Ге помагала Симону. Волшебник се, као што нредање сведочи, заиста подигао на неку виеину; но нагеданпут падне и сломи Ге ногу. После тога, сматрагући себе поругана хрђавим успехом, лиши себе живота. Сугеверни незнабошци, приписугући таг хрђав успех присутству аностола, одпочну Гош више гоиити хришћане. Нерон, раздражен и смрћу Симоновом и у обште распрострањавањем науке Хриетове. потражи сад свете апостоле, да их казни. Приповеда ее, да су тада хришћани убедили Петра да се ноћу удаљава из вароши, ради веће безопасноети. Петар Ге пристао на њихову молбу; но Гоепод му у чудном виђењу покаже свогу вољу. Хеданпут, излазећи из Рима, угледа Петар самог Христа, где улази у варош. „Господе, куда идеш? 4 ‘ упита удивљен Петар. „Идем у Рим да ме распну,“ одговори Госнод. Тада се Петар еети, да Ге гвему нужно да се врати, и да у Риму прослави Хриета мученичком смрћу. Он се врати у варош, и наекоро, као и Павле буде затворен у мамертинску тамницу. Ту су као што предање казуге, пробавили апостоли око девет месеци, обратили су у веру тамничне стражаре и учинили много чудеса.