Podgorac

8. јун 2000.

Повј ој ал ћ

г СТодеораа, ~

одсорчић

ПОДЛИСТАК ПРЕДШКОЛСКЕ И ШКОЛСКЕ ОМЛАДИНЕ ПОДГОРИНЕ

На основу предлога Министарства просвете Дечји вртић уводи неке новине у васпитно-образовни рад са децом, а то је отварање вртића у поподневним часовима у облику радионица из разних области.

О чему је реч

– Тим васпитача запослених у вртићу, заједно са директором И

педагогом,дошли су на идеју да вртић 2 пута недељно у трајању од 2 сата буде отворен за децу узраста 3–10 година. “

На основу дечијег интересовања, жеља, потреба, као и расположивих средстава и материјала формирано је неколико радионица: језичка, драмска, еколошко-истраживачка, музичка, ликовна и спортскорекреативна. – У свакој наведеној

радионици ради по један васпитач. На доласку деца имају на располагању све

радионице, али се ипак тог

дана морају определити за једну и у њој боравити. Боравак у тој радионици тог дана не значи да ће морати и следећи пут бити у њој, тј.

и ата аНтЕН Па у: иу

деца могу према свом интересовању, жељи, распо– ложењу тог дана, као и према интересантношћу

садржаја тема у различитим радионицама да бирају у којој ће боравити. Васпитно-образовни рад у радионицама завршава се

Док сам била мала, пажњу

су ми увек привлачиле мамине књиге које су уредно биле спаковане на полици. Убрзо сам научила да читам. Једног дана ишла сам са ·_"мамом до Ваљева. Пролазили смо поред једне књижаре чији је излог био препун књига. Посматрао сам задивљено.Свака књига је у себи крила неку тајну. Њихови лепи, сјајни омоти и тајанствени _ наслови све више су привлачили моју пажњу пожелела сам да их имам. Замолила сам маму да ми купи једну. Испунила ми је жељу. Једва сам чекала да

»

стигнем кући и одмах сам ,

А Ки

окупљањем све деце на једно место (двориште вртића или сала) где се организују спортско–рекреативне активности, разни квизови, а у плану је и отварање "дискотеке" за најмлађе.

Циљ _ оваквог начина“ рада је креативно и стваралачко искоришћавање слободног времена деце, активирање _и развијање потенцијала детета спонтано и ненаметљиво путем игре.

Када

Радионице су почеле са радом 18. априла 2000 године и радиће сваког уторка и четвртка, а отворене су за сву децу од 3–10 година која желе да се друже, , играју, глуме, певају, цртају, праве, истражују, која желе да корисно и креативно иско-– ристе своје слободно време.

Зорица ВАСИЋ

УГА

узела да је прочитам. То је била књига која се звала "Хајди". Читајући књигу, ја сам патила заједно са Хајди. Када је она била срећна, и ја сам била срећна и задовољна. Желела сам јој да истра– је и да победи злу тетку. Та књига је изазвала у мени велику тугу, али сам ипак била задовољна што књига има срећан завршетак. Што се Хајди коначно вратио њен тата, па више не мора да живи код зле тетке.

Много сам књига прочитала, али ми је ова прва најдража и дуго ће ми остати у сећању.

Марина ЧВОРИЋ