Policija

2 168

земље, истичући нарочито да ће се тако задовољити један општа интерес а, самим тим, и интерес појединаца. Уз то, ваља имати у виду, да има могућности награђивати м новчано услуге, које поједиици у овом погледу учине властима, разуме се, ако су то услуге ванредног, већег, значаја. И та чињенкца може бити од важности при подстицању појединаца, да инфор-

мишу власти о свему што би могло. бити од користи за њихов рад против криминалитета.

Према свему довде наведеном једно је Несумњиво: добра органигација обавештајне службе, потребне полицијским властима ради вођења успешне борбе против криминалитета, зависи у првом реду од њих самих. М зато се има права од њих захтевати, да уложе труд да се до те организације. што пре дође.

Милан Николаћ _ секретар Министарства Унутрашњих Дела.

ИЗРАДА ОПШТИНСКИХ БУЏЕТА

Законом о општинама, законом о окружним, среским = општинским буџетима, законом о уређењу округа и срезова им другим законима које ће мо у току овог чланка поменути, регуласано је шта све треба унети у општински буџет и шта урадити, па да се исти од надлежних власти брзо — коначно одобри. Па и ако је то поменутим законима регулисано ипак имамо сазнања, да се општински буџети рђаво израђују и да су ретки случајеви да надзорна власт, или она која коначно буџете одобрава, не учини какве примедбе, у ком се случају буџет враћа општини на поступак по примедбама и тако се губи у времену, а коначно одобрење буџета стиже доцкан што је несумњиво од велике штете по општинске послове, јер се не може ни замислити правилан рад у једној ошшшини ако нема на време одобреног буџета. | Наша општина је прва управна и самоуправна јединица у држави. Она за то треба да правилно функционише, јер је несумњиво да од правилног отправљања послова у општини ма користи целокупна државна администрација, те је за то желети да у нашим општинама имамо потпуно сређено стање.