Prosvetni glasnik

558

ЛРОСВЕТНИ ГЛАСНИК

Члан 22. Питања за практична предавања дају се из свих наставних предмета која се бележе на зассбним листовима. Ових листића мора бити бар пет више него што има кандидата који питање извлаче. Члан 23. Кад кандидат извуче питање, он ће га код куће разрадити како мисли да треба предавати у школи. За овај посао оставља му се најмање пола дана. Члан 24. Пре држања предавања кандидат даје спремљену припрему председнику комисије, и онда предаје у одређеном одељењу основне мушке или женске школе нред комисијом. Члан 25. Свако предавање траје 3 / 4 сата. По свршеном предавању чланови комисије износе мане предавања, траже од кандидата разлоге што је радио како .је радио и, ако је грешио, како је требало радити. Члан 26. Комисија узима у оцену домаћи рад, припреме и практични рад у школи, па онда и то како је кандидат бранио своје иредавање и јесу ли му разлози са психолошког и педагошког гледишта правилни, а на основу свега тога изриче суд да ли је положио испит или није. Члан 27. Овај се испит оцењује, оценама: неповољап, повољан и одличан. Који кандидат добије [оцену неповољан, сматра се да испит није положио. Члан 28. Сваки кандидат који положи практични испит добиће сведоџбу у којој се бележи оцена успеха. Сведоџбу потписују сви чланови комисије. Члан 29. 0 резултату практичног учитељског испита председник комисије подноси извештај Министру нросвете и црквених послова, који наређује да се оцене овога испита уведу у службене листове свакога кандидата. Члан 30. Практични учитељски испит може кандидат, који га први пут не положи, поновити после једне школске године. Ко га не положи и други пут, нема права да и трећи нут полаже.