Prosvetni glasnik

РАДЊА ГЛАВНОГ ПРОСВЕТНОГ САВЕТА

161

Савет је одлучио : да се умоли г. Никода Раиојевић, ироФесор I београдске гимназије, да с г. Ранком Петровићем, ироФесором и редовним чданом Савета, изради и Савету поднесе илан но којем би се имала израдити зоодогија за ниже разреде средњих школа. V Саслушан је усмени реФерат г. Љубомира М. Протића редовног чдана Савета, о поновном нрегдеду књиге у рукопису: „Одабрапе Фенелонове и Флоријанове басне", коју је иоднео г. Михаило Дојчиновић и молио за одобрење да се овај његов превод басана може уиотреб.вавати за нокдањање ученидима основних школа о испиту. Према реФерату г. Љуб. М. Протића Савет је одлучио: да се ова књига може употребљавати за књижнпце основних школа и да се може поклањати ученицима основних школа о испиту, кад се пре штампања поправи језик у овоме преводу. VI Прочитан је реФерат г. Ср. Пашића, управитеља Београдске Више Женске Школе, о књизи у рукопису: „Материнско царство" од г. Живојина М. Радосављевића и друга, учитеља, који је молио за одобрење да се ова његова књига може употребљавати за књижнице основних школа и за покдањање ученицима Женске Учитељске Шкоде и Виших Женских Шкода. РеФерат г. Ср. Пашића гдаси: Г,давном Просветном Савету Прегдедао сам нослате ми на оцену књиге у рукопису: 1. „Матерннско Царство" од Жив М. Радосављевића; и 2. „Материнска Читанка" од Једе Л. Спасићве н Пет. М. Стојановића, и мишљења сам да се могу примити за оно, чемт су намењене. Захвалан Гл. Просветном: Савету на поверењу 3. новембра 1904. год. Београд Сретен Пашић, Уиравитељ В. Ж. Школе Црема овоме реФерату г. реФорента Савет је оддучио: да се ова књига може набављати за књижнице основних шкода и да се може покдањати ученицама Женске Учитељске Шкоде и Виших Женских Шкода. Г. Ср. Пашићу, у име хонорара за реФеровање о овој књизи, одређено је десет (10) динара. VII Према истом реФерату г. Ср. Пашића Савет је оддучио : да се књига: „Материнска читаика", коју су у рукопису поднеди, г-ђа Једа II. Спаснћа и Петар М. Стојановић, учитељ, може набављати за књижнице основних шкода и да се може употребљавати за покдањање уче-