Prosvetni glasnik

30*

СЛУЖБВНИ ДЕО

445

Иоједини школски надзорници и сами су усвојиди ово погрешно гледиште, па и они на годишњим испитима по успеху из српског језика и рачуна цене: какав је и колики је васпитни успех постигао учитељ у свом раду и према томс дају оцене успеха и рада у настави. Овако од сад неће и не сме бити. У основним школама нема гдавних и споредних предмета. Сви су они важни, па зато се свима и мора обратити подједнака пажња. Већи успех из једнога не може правдати недовољан успех из ма кога другог предмета. Стога ћете Ви препоручити свима учитељима и учитељицама у Вашем школском округу да најмарљивије обрађују и све вештине, јер ће се од сад ценити подједнако успех из свих наставних предмета, У смислу овога расписа ја ћу издати потребна упутства и својил изасданицима, који ће прегледати основне школе и оцењивати рад и успех у њима. Наредбу ову извршите одмах. ПБр. 16535 1 октобра 1905 год. У Београду.

Председник Мшшстарског Савеха, Министар Иросвете и Црквених Послова Љуб. Стојанови^, с. р.