Prosvetni glasnik
НАУКА И НАСТАВА
541
б) Немачки језик: Vразред: 1) ЗсћШег: Негго§ уоп АЊа ђе1 ешет РгићзШск аиЈ с1ет 8сћ1о88е ги Еис1о1&1ас11; (оддомак); превод на српски; 2) СгоеЉе: НаИеп18сће Ее1зе (оддомак); превод на српски; 3) \Уа§пег: (1а§ Мооз диктат и превод на српски. VI разред: 1) 8сћИ1ег: Бег с1геЈ381§јаћп§е Кг1е§; 2) УоскегасИ: ШсМ <1ег 1з1 аМс!ег \Уе1(;тепуа181(оддомак); провод на српски; 3)8сћШег: Г)ег Лге18818Јаћп§е Кпе§ (оддомак); диктат и превод; 4) Каг1 МиПепћоЊ Ваз 1^1сћ1 с1ег 1геиеп 8с1шеа1;ег — слободно препричавање. VII разред ." 1) 1)ег 1;геие ВесНеМе; пасћ <1ет Уог1л1с1е е1пез 801сћеп т „Шипа топ Вагпћећп" (Слободан састав); 2) Л?е1сће Бећгеп епШШ (Не ОоеЉезсће Ва11ас1е: ,Бег 2аићег1ећг1ш§" (Сдободан састав); 3) Вег Мајог топ Те11ће1т ипс1 с1ег СћетаИег Рассаи! с1е 1а МагНиЈеге (Слободан састав). VIII разред: 1) Ме1сћШа1 пп Наизе \УаИ;ћег Риг8{8 (Сдободан састав); 2) 1)ег Е1ег1;ап2 (из СоеЉе, \У11ће1т Ме1з1 ;ег8 Бећгјаћге); диктат с преводом ; 3) ВиДепг ипс! Ме1сћШа1 (Сдободан састав); 4) Те11 ипс! 81ачИасћег ип<1 Шге Ггаиеп (Сдободан састав). Француски језик ; VII разред : 1) Диктовање познатих а тежих места из ручне књиге; 2) ТМеггу: Меигкге (1ев еМаМз с1е Сћ1ос1о1шег (превод); 3) М-те с1е 8ет1§пе: Мог! с1е Тигеппе (превод); 4) Мепте: Ва ј;аи88е а1ег!;е (превод); 5) Сћа1еаићпап1 — Мећете!; — Веу е4 1е МетИаМ (превод). VIII разред: 1) Диктовање познатих и непознатих текстова, преобраћање стихова у прозу; превод с Француског; 2) Ва РоМате — Вез Веих Мп1е (;8; 3) Ба Вгуеге — Агпаз; 4) В. <1е 8ат1; — Рјегге — Бе раг!ит е! 1' есМ с1ез Пеигз; 5) УоНМге — Ва уои(;е е!оИее; б) Попап — Ве реггсхјие!; 7) ВеаитагсћаЈз — Аро1о§1е раг 1и1 тете; 8) А. (1е Мивзе!; — Ва Сћопиеге. Ужичка Гимназија а) Српеки језик: V разред: 1) Како је постало презиме Обидић по народном предању; 2) 0 Краљевићу Марку по народном предању; 3) Откле је узео народ предмете за своје јуначке песме старијега времена према предавању; 4) 0 погибији Смаид-аге Ченгијића; 5) 0 посту; 6) 0 засдужним људма из округа Ужичкога; 7) Коме је потребно знање старословенскога језика, ирема предавању. VI разред: 1) Описати Ужице; 2) 0 Косовском Боју 1389 по народном предању; 3) Зашто се Србин радо сећа Косова; 4) 0 одношајима Србије према Турској, пре и после Косовскога Боја 1389 године; 5) 0 убитачним посдедицама Косовскога Боја 1389 по Србију на просветном пољу, нрема предавању; 6) 0 значају Цвети у Српској Исгорији; 7) Трус у Дубровнику 6 априда 1667 године, према иредавању. VII разред: 1) Описати данашње верско стање срискога народа, 2) 0 Устанцима нашим за народно осдббођење у 16, 17, 18 и 19 веку; 3) Шта се тражи од историограФа при писању историје; 5) 0 сличности и раздичности између Обрадовића и Редковића, прена предавању; 4) 0 Бурђу Бранковићу као о трагичној личности, и у књижевности и у политици; 5) Каква је раздика између Забрежа 1813 и Љубића 1815 године.