Prosvetni glasnik

32

иросветни гласник

2. Петар 'Борђевић, учитељ у Братинцу у округу ножаревачком за рад у Рудној Глави, јер је одличан учитељ и служио је тамо 11 година. 3. Никола Еасапић, учитељ из Лука-у окр. крајинском, јер важи као добар учитељ, а има изгледа да ће ту остати дуже. 4. Милан К. Јовановић, утатељ из Калне у окр. ниротском, јер је ту већ 2 године. 5. Димитрије Маринковић, учитељ у Косанчићу, за рад у Сијарини у окр. врањском, јер је у том месту био 4 године оцевиван двема одличним и двема повољним оценама. 6. Милан В. Петровић, учитељ у Горњанима у окр. крајинском, јер је у том месту 3 године оцењиван одлично. 7. Јулијана Петровићка, учитељица у Горњанима, јер је одлична учитељица, а ради ту 2 године. 8. Десанка Милутиновићева, учитељица из Лука окр. крајинског за рад у Горњанима, где је оцењнвана одличним оценама. 9. Милан Тадић, из Топонице за рад у Горњанима, где је оцењиван одличним оценама. 10. Владимир Симоновић, учитељ у Поновици округа крајинског, где с успехом ради 4 године. 11. Ђурђа Симоновићка, учитељица у Поповици, која такође ради са успехом у томе месту. 12. Драгутин Оцокољић, учитељ из Лука, окр. чачанског, где ради 12 година с одличним усиехом. 13. Александар Терзић, учитељ у Заовинама округа ужичког, јер је 4 године у томе месту. 14. Јован Поповић, учитељ у Јањи, окр. пиротског за трогодшпњи усиешан рад у овој школи. 15. Милан К. Поповић, учитељ из Брлога окр. пирогског, за трогодишњи успешан рад у овом месту. 16. Радован Богдановић, учитељ у Бусуру окр. пожаревачког, за двогодишњи успешан рад у овом месту. 17. Миливоје Аврамовић, учитељ из Оснића окр. тимочког. 18. Јован Ракетић, учитељ из Бачевице окр. тимочког. 19. Јосиф Митровић, учитељ из Бољетина окр. крајинског. 20. Милева Ђоковићка, учитељица из Плавне окр. крајинског, и 21. Никола Петровић, учитељ из Плавне окр. крајинског. Као што се из овога прегледа види комисија је при предлагању за награду гледала не са.мо на тежину места, него и на квалиФикације наставника, јер налази да се сваком лицу, које врши учитељску дужност не може давати награда. Уводећи стечај за попуњавање учитељских места у времену, кад нема довољно кандидата за сва места, законодавац је могао у напред знати да ће та места остати без учптеља, па је прописао награду, е да би на тај начин приволео кога учитеља да и у тим местима служи. С тога би још пре стечаја требало утврдити та тежа места, обележити их у стечају и нагласити да ће учитељи који буду добили та места добијати награду докле у тим местима служе, ако њихов рад у школи и ван ове не буде ову искључивао.