Prosvetni glasnik

НАСТЛВА И КУЛТУРА

д) Писмено израчунавање разноврених примера из живота. При овом све лакше елучајеве израчунавати усмено. ђ) Рачунање с разноименим бројевима. IV разред а) Очигледно представљање бројева преко хиљаде. б) Четири основне рачунске радње с целим бројевима нреко хиљаде. Нове мере. Рачунање с разноименим бројевима. в) Десетни разломци. Рачунање с њима. г) Израчунавање примера из живота с округлим бројевима иреко хиљаде, усмено и писмено. д) Решавање задатака из простог правида тројног евођењем на јединицу усмено п писмено.

1—1000 Сви видови рачунеки. Разноименовани бројеви.

V разред.

Пзрачунавање задатака из практичног живота. Рад с именованим, једноименим и разноименим цедим и десетним разломцима. Метарске мере. Скраћено множење и дељење. Размере и сразмере.

Неограничено: еистем бројева. Сви видови рачуна и разломци. Мере и новци културних држава (за градске школе 4 !.

VI ] Проети разломци. Четири рачунске радње. Прости интересни рачун. Друштвени рачун и правило смесе. Б. Гзометријс^и облици. I и II разред. Уз вежбање у иосматрању, мишљењу и говору: основни појмови о линијама, угловима, троуглима,

Грађанско рачунање (правило тројно, интерес и т. д.). Банкарски рачуни (за градске школе). Б. Геометрија. I разред. У очигледној настави: посматрање предмета и разликовање линија г површина и т. д. на њима.