Prosvetni glasnik

Општи део

641

2. Од наставника методике и сриског језика улази у одбор у првом реду наставник-ца са звањем професора. Ако школа има више професора тих предмета, управитељ ће их предложити све по реду, који им према њиховим способностима одреди, па ће Министарство изабрати једнога од њих. Код професора методике пазити нарочито на спрему и на то који је дуже предавао методику и да ли је раније радио као учитељ у основној школи, а не на то да ли је у прошлој школској години предавао методику. Не буде ли у школи професора тих предмета, управитељ ће предложити: за методику онога наставника, који је раније био учитељ и радио у основној школи (ако их има више, онда онога који је дуже био учитељ), а за српски језик онога који има јачу спрему и дуже служи. Ако нема наставника методике, који су били учитељи, предложити наставнике, који имају јачу спрему и дуже служе. ,< 3. Од учитеља вежбаонице наставнички ће савет изабрати само једног наставника, пазећи притом да то буде наставник са. најбољом спремом и највећом способношћу за правилно оцењивање кандидата. Никакво друго поступање неће се допустити. Управитељи ће одмах, т. ј. 16. августа (в. чл. 15. Правила), доставиги Министарству број пријављених учитеља и учитељица за практични испит као и укупан број њихов. По наредби Министра Просвете, Начелник Одељења за Средњу Наставу, Д. Илић, с. р.

171. Великим Жупанима за Просветна Одељења.

С.Н.Бр. 27.018 25 .-УП -1929. ГОД. На практични учитељсни испит не пушта се ни један кандидат, који нема пуне две године учитељске службе и две оцене о

Изволите скренути пажњу Председнику Комисије (Поверенства) за полагање практичног учитељског испита при учитељској школи на Вашој територији, да не пусти на испит ни једног кандидата, који нема раду у школи. пуне две године (календарске) учитељске службе и две оцене о раду у школи. Против оних који се, позивајући се на законе пре чиновничког закона од 1923., не буду