Prosvetni glasnik

486

Просветни гласник

ђ) Вођење службеничких листова свих просветних лица у бановини и достављање једног овереног преписа Министарству просвете; вођење картотеке овога особља. е) Издавање уверења о годинама службе према подацима службеиичких листова. ж) Израђивање платних спискова и ликвидација прииадлежности за сва надлештва и лица просветне струке која су под непосредним надзором банских управа. з) Доношење решења о периодским повишицама за сва лица из свога делокруга, и) Израђивање предлога буџета за све школе и подручне установе и достављање његово Министарству просвете. ј) Вођење евиденције и давање мишљења надлежним властима по питању дозвола за приређивање концерата, претстава и изложби уметничко-просветног карактера. к) Надзор над свима културним и просветним установама и друштвима у бановини. л) Надзор над повлашћеним књижарама на територији бановине. љ) Сарадња у надзору над биоскопским претставама и старање да се у њима не дају филмови који би штетно утицали на културни и морални живот омладине. м) Старање о општем просветном и културном животу у бановини и повремено извештавање Министарства просвете. н) Послови народног просвећивања по Закону о банским управама као и они које ће министар просвете пренети у надлежност банских управа. њ) Евиденција о публикацијама и писању штампе о просветним питањима и редовно извештавање Министарства просвете. 2 —■ Послови по предметима грађанских, средњих и учитељских \ школа а) Предлагање и давање мишљења о отварању средњих и грађанских школа и разредних одељења. б) Одређивање комисија за преглед школских зграда грађанских, средњих и учитељских школа. в) Подизање, оправке и одржавање школских зграда које по закону мора да подиже и одржава банска управа, као и старање да се неподесне зграде замене новим, уколико је то предвиђено у односним законима. г) Надзор над свима интернатима ученичким, државним и приватвим, у погледу материјалном, хигијенском и дисциплинском. д) Надзор над свима ђачким и школским фондовима као и над ђачким удружењима. ђ) Одобравање полудневне или непрекидне наставе у појединим школама према локалним, теренским и другим приликама и потребама.