Prosvetni glasnik

Личне вести

25

3) да у местима где постоје шумски расадници настоје да школска деца под надзором својих учитеља с времена на време сарађују у њима; 4) да у местима где нема шумских расадника настоје да ее у близини школе или на ком другом погодном месту оснивају и обрађују народном снагом расадници за производњу садница М пошумљавање најближе околине; 5) да у споразуму са среским шумским референтима, у току школске године, одреде и одрже најмање три дана пошумљавања, када ће школска деца скупљати шумско семење, припремати земљиште за засађивање, вршити пошумљавање и засађивање шумских гајева и поучавати се како се чувају и негују засади и шуме; и 6) да све ове дужности извршују према месним приликама и потребама. Од сарадње свих позваних чинилаца, а нарочито од народних учитеља и школске деце зависиће успех ове неопходне и корисне акције. Сваки позитивни потез у овој акцији важиће као корак к народном благостању. О раду на овом послу мора се повести више рачуна и систематски сређивати подаци о учињеном и постигнутом. Инертни се морају покретати на рад, а агилни истицати за пример и похвалу. Крајем школске године Одељење ће по прикупљеним подацИма од школских надзорника спремити и доставити Министарству — Одељењу за народне школе свој исцрпан извештај о учешћу школске деце и иаставника народних школа и успеху у раду на пошумљавању голети, подизању школских гајева, чувању и неговању шума и засада. Пријем овог расписа потврдити засебним актом. 12 јануара 1938 год. По наређењу Министра просвете, Београд начелник Одељења за основну наставу И. Маричић с. р.

ЛИЧНЕ ВЕСТИ I ОПШТЕ ОДЕЉЕЊЕ ОДЛИКОВАЊА У к а з и Орденом Југословенске круне III реда: Мојковић Светозар, директор гимназије у пензији из Чачка (П бр. 48417 од 8-ХП-1937 год.) Орденом Југословепске круне V реда: Митровић Драгослав, ГОповић Драгомир и

»