Ritam
I PREPORUČUJEMO
VAN MORRISON THE CHEFTAINS - „IRISH HEARTBEAT,, (Mercury - PGP RTB) ...PESME o lutanjima, ljubavi i patnji i ostalim važnim stvarima u životu, nose u sebi količinu emocija kakvu je teško naći i na pločama mnogo mlađih i „žešćih,, muzičara.
THE WATERBOYS „FISHERMAN'S BLUES,, (Ensign - Jugoton) ... TRI godine traganja i beprkanja po keltskoj zaostavštini vratili su vođu banda Mikea Scotta iz ilegaie, übacili ga u dablinski studio (vlasništvo irskih kuturnih mecena U 2) i tako je nastao „Fisherman's Blues„.
RANDY TRAVIS „OLD 8x 10,. (Warner Bros - Jugoton) ...RANDY je svojom najčistijom tradicionalnošću, iskrenim vokalom i izvrsnom modulacijom „dobrog starog country,, stila, uspeo da se popne na mesto „usamljene zvezde,, koja će još dugo trajati.
BANANARAMA„THE GREATEST HITS COLLECTION,, (London - Jugoton) ...THE GREATEST HITS COLLECTION je corpus delicti karijere najuspešnijeg devojčkog sastava koji je svet Pop muzike ikada upoznao.
THE ROBERT CRAY BAND - „DONT BE AFRAID OF THE DARK,, (Mercury - PGP RTB) ...CRAYOVA autorska imaginacija i suptilna virtuoznost, utemeljena u nadahnutom i nadmoćnom tretiranju gitare kao' instrumenta bija je jedina svrha u kreiranju melodije, i raskošni vokal na tragu najboljeg što je svojevremeno izašlo iz kuća Motown i Stax, ne ostavljaju ravnodušnim ni najprobirljivije.
BOMB THE BASS „INTO THE DRAGON,, (Rhytm King - RTV Ljubljana) ...SA Ibice je stigao novi nacin življenja - odnosno dangubljenja, SMILE bedževi, Sirene, fluoroscentne pištaljke, napuštena skladišta, dim, acid... I još jedan bod gore za ECSTASY pilulu koja veb počinje da deluje. ACIEEEED!!!!!!
NICK CAVE & THE BAD SEEDS „TENDER PREY,, (Mute - RTV Ljubljana) ...NICK CAVE je na „Tender Prey,, ponudio i neke nove kvalitete koji se ogledaju prvenstveno u .pažljivijem pristupu obiikovanju pesama, koje na račun suzdržane mahnitosti donose neke od njegovih boljih melodija.
TRAVELING WILBURYS „TRAVELING WILBURYS,, (Wilbury Records -Jugoton) ...ALBUM Traveling Wilburys (Bob Dylan, Tom Petty, Jeff Lynn, Roy Orbison, George Harrison) može se posmatrati kao proizvod ljudi neopterebenih dokazivanjem da još uvek imaju duha i potencijala, u šta se solo plobe ovih I ovakvih muzibara skoro neizbežno pretvaraju. WOMACK & WOMACK „CONSCIENCE,, (Island - Jugoton) ...CONSCIENCE je svojevrstan apel za izgubljenom porodičnom harmonijorh savest modernog doba koja be vas kompletno „indoktrinirati,, okeanskim taiasima emocija i optimizma.
FLEETWOOD MAC „GREATEST HITS,, (Warner Bros - Jugoton) ...„GREATEST HITS,, je pravi praznik topline, lepršavosti i Istinske (nepatvorene) romantike, vanserijski poklon pop muzici za predstojećeg generacije devedesetih.
Najbolji filmovi u poslednja tri meseca. BESTSELER (Džon Rin) Priča „Bestselera,, je briljantni portret profesionalnog übice - otvoren, direktan i neumitan - lišen svih onih, do sada prepoznatljivih stilizacijskih oreola - romantično- mitološkog, pedagoškog, dizajnerskog Hi bilo kog drugog.
HIDFN (Džek Šolder) Delo koje sa podjednakom kompetencijom kombinuje akcionu frenetičnost Kameronovg „Terminatora,, (iz kogaje, uostalom, i preuzeta osnova zapleta)- i političku paranoju koju je još davne 1956. na lucidan nabin i u sličnom kontekstu (SF/horor) apsolvirao Don Zgel.
KAKVA FRKA (Blejk Edvards) Majstor komedije, najzanimijiviji, neosporno i najreprezentativniji režiser u bijim se filmovima oseba ogroman uticaj iling-komedije, Edvards je i u ovom filmu pokazao na koji sve način uspeva maestralno da izazove smeh.
LAK ZA KQSU (Džon Voters) Voters, između ostalog, pokazuje kako ružno postaje divno, Čudesni amsrički optimizam on ovim filmom uspeva da prenese i na giedaoca i kada Trejsi pleše svoj „The Bug„, pies, obubena u dugačku haijinu sa dezenom bubašvaba, svi se osećaju sjajno. NEMQRALNE PRIČE (Valerijan Borovčik) Savršenost kratke forme i njena idejna ! ikonografska određenost dovode do zakijučka da je Borhesovska konstrukclja oplemenjena sa mnogo erotske svežine i Borovčikovg cinizma.
PRINC QTKRIVA AMERIKU (Džon Lendis) Jednostavna priča o princu iz izmišljene zemije, prisutna u filmskom nasleđu (Princ i igrabica Lorensa Oiivijea), poslužila je Edi Marfiju kao poligon za štrpkanje sopstvenog nesvakidašnjeg talenta.
TEKSAŠKI GRANIČAR (Voller Hil) Hil je film zamislio kao svojevrstan omaž Pekinpou, konkretno „Divljoj hordi,,. Čitav završni masakr, doslovno je prepisao iz übiteljevog filma i time projektu obezbedio dignitet. ÜMRI MUŠKi (Džon MekTirnen) Svako ko je voleo (i još uvek voli) „Bagdadskog lopova,, Ftaula Volša vise od bilo kog ~remek-de!a„ sovjelske neme epohe, mora naći u ovoj MekTifnenovoj „avanturi većoj od života, dovoljno ~izvornih„, tačnije iskonskih bioskopskih poticaja.
VELIKA ROK PREDSTAVA (Rl Žoanu)Žoanu ne nudi odgovor na U 2 fenomen, već nam ih servira na tanjiru, ostavljajući mogubnost da i sami uôestvujemo u razotkrivanju niihovih zabluda i dilema.
53