Ritam

tava, zalim belački metal rap Beastie Boysa na albumu MI Licensed To 111 D i LL Cool I rok igrarija MI Go Cut Creator Go D sa piece MI I'm Bad D , svi odreda izdati za eliketu Del Jam kojom su tada rukovodili (beli - hard rock) producers Rick Rubin i (crni - rap) entuzijasta Russel Simmons. Na isloj elikeli u jesen 1987. pojavljuje se veliki crni rok sastav u rap pakovanju - Public Enemy. Vrhunac njihovog eksperiraenta sa trash metalom u toj fazi je Ml She Watch Channel Zero Dna drugom albuinu Ml ll Takes a Nation of Million Diz 1988. godine. Rok/rap šećerlema Tone Loca Ml Wild Tiling Diz leta 1989. duže vreme je bila uajprodavanjja rap ploča svih vremena. Ovom nizu Ice-T se pridružio pesmaraa Ml Hie Girl That Tried To Kill Me D (gitara: Ernie C, danas u Body Count) i Ml Shut Up, Be Happy D (goslujuci glas: Jello Biafru, semplovan riff: Black Sabbath), na albumu MI Hie Iceberg/ Freedom Ol Speech... D . Sličnim stopama krenuli su i E.P.M.D. u MI I Had Too Much To Drink D i The 800 Ya Tribe sa Ml Pickin' Up Mela! D , 1990. godine. U proleće naredne godine. Anthrax uzimaju Public Enemy klasik MI Bring the Noise D , prevodeći ga najezik trash metala, ah zadržavaju rap re tori ku Chuck D-ja i Flavor Flava, uz zajedničku turneju dva sastava. Isle godine pojavljuje se crni sastav Hard Corps koji na svom isloimenom prveucu kombinuje tvrde gitai ske zalivate sa rapperskom leksikom geta, prolazeći relativno nezapaženo zbog lose procene ciljne grupe - običnoj rap publici su delovali previse ezotericno, a belim headbangerima sasvim strano, uprkos obradi AC/DC standardl Ml Back In Black D . I tako do maria 1992 kada Body Count, crni trash/core sastav začel u istoimenoj numeri sa album a MI 0.G.: Original Gangster D Ice-T -ja. objavljuje svoj debi MI Body Count D , stavljajući taćku na sve dosadašnje pokušuje objedinjavanja crnog i belog sveta rapa i metala/punka. BODY COUNT - DOPRINOS FUZIJI: Svojom rok grupom Body Count, IceTje završio proces koji su započeli Run DMC i Aerosmitli, a nastavili Public Enemy i Anthrax. On je bio taj koji je izvukao poslednju eight iz zida koji je odvajao hip-hop i punk kulture. Ali, Ice-T neće priznati da je taj zid ikada postojao.’ lo je sve rok ", reči će pozivajući se na cinjenicu da su pesmu Ml Bring the Noise D Public Enemy objavili jošnasvom drugom albumu MI ll Takes a Nation of Million to Hold Us Back D . " MI Bring 'Hie Noise D je bio rok pie nego što su se Anthrax prikljucili". Body Count su odavno planirali da tirade album sa grupom Megadeth, još pre nego sto su Public Enemy snimili tvO Bring Ilia Noize D (tako piše na singlu), zajedno sa U'ash legendamaAntlirax. Njihov gittuisla Ernie C, Ice-T -jev Skolski dnig, potvrdjuje da su nji h dvojica često visili zajedno sa Dave Mustainom, vodjom Megadeth, kao i 61anovima Anthrax i Slayer, On će otkriti da je Ice-T veliki Black Sabbath fan, "'čovek koji hi i dan-danas mogao da ti nabroji sve njihove pesme". Ice-T " Pre dcsclak godina bio sain ozbiljno navučen na punk. Slu.šao sain Circle Jerks. Black Flag. Dead Kenncdys, voleo sain njihov gnev. To je bila jedina muzika koja me je privlačila - čak sam

imao ploče grupa kao što su Skrewdriver. Danas mi se dopada grindcore."(l!!?) AKTUELNI TRENUTAK U ovom trenutku nalazimo se u opasnoj eri muzike. Ono Sto se sada dešava jeste ponovno ujedinjenje erne i bele muzike. Kadaje cela stvar počinjala u vreme Cliucka Beiryja, rni srao bili zajedno. Uskoro će ponovo sve biti spremno za to, Ljudi se danas opet ujedinjuju; kada se besni beli klinci ujedine sa besnim crnim klinciraa, i kada svi zajedno shvatimo da srao besni zbog istili stvari, lek onda ćemo iraati sivarnu šansu da sjebemo tosto nas pritLska - zajedno!" Ice-1 -jeva rasna harraonija je u oštrom konirastu u odnosu na neke repere sklone pozicijama crnog rasizma, kao što je Professor Griff, bivši Ministar inforraacija u Public Enemy. Ice-Tje potnirljiviji: "Ja govorim crnim klicima - "Ne možete mrzeti beie Wince bez ikakvog razloga. Oni nisu krivi za to što je namaloše. Njihove hike su ra.širene; oni žele da budu zajedno sa nama, što nisam siguran za njihove i nase roditelje. Zbog toga sara sa Body Count napravio pesmu MI Momma's Gotta- Die Tonight D koja govori o tome da se treba osloboditi jebeuih roditelja." MI Body Count D nije rap album, podvuci Mi rap D album. To je rok album koje raoze da udje u Texas i provincijska malo dublje nego neka normal' na l ap ploča. To je rok album sa rap meutalitetqm. Pored svega, to je ploča sa mozgora- njen mentalitetje razvijanje antirasističkog mišljenja, mržnjapreraamržnji, gnev. S ohzu'om daje to rok ploča, mislim da će ona ući u domove mnogih roditelja čija deca do sada nisu slušala rap ploce. Oni će tek kasnije otkriti da je to ploča kojuje napravio jedan rapper. Nema nacina da slušate pesmu MI Cop Killer D i provable daje to rap pioča." Na mnogo načina, rap i metal su rnutirano potomstvo poremecenog sveta, A 1 i kada su se oba žanra pobunila protiv boleШШШШШШШШШшх s|Kl -t sveta koji ill je izlegao, istog trenutka su postal! ujegove prve židve. Rap i metal izvodjaci su postal! mete PMRC-a (prim. - Parental Music Resource Centre, ccnzorska ustamv va za roditeljsko praćenje "problematicnih" rauzičkih sadržaja) i izložeui mauiji obeležavanja njihovib izđanja upozoravajućun nalepnicama ("siickcring”) ; jedino se na hip-hop i metal koncertima publika izlaže temlljuim prelresima, metal delektorima i sličnim slvarinia. da i ne pominjemo specijalne [Xilicijske jediuice pori punom ratnom opremom. Kao žrlve iste društvene represije, rap i metal su bukvalno bili upueeni jedan na drug!, prisiljeni najedinstvo u otporu. "Ljudi u metal krugovima kao i ljudi iz moje, rap ekipe - svi mi raorarno da se povežemo. konsolidujerao, ujediuimo i napravimo jednu veliku zajednicu, jedan MI posse D . Njihov cilj u Americi je da nas razjedine i drže u stalnoj mržnji i sukobima. Kada jednom shvatimo ko su nasi stvarni saveznici, postaćemo mnogo jack To je prva stvar koju pokušavamo da sada uradimo sa muzikom; da se organizujemo i prikupiino sve ljude koji žele da se stvarno bore do kraja za ujedinjenje. Fo je prva laza."

'Ljudi treba da razumeju da strah ođ rapa nije strah ođ izgovorenih reči. To je strah od befih lciinaca koji ponovo vole erne kfince."

42