RTV Teorija i praksa
Nijedna od tretiranih grupa se vidnije ne razlikuje od drugih. Činjenica da su se složili ljudi tako različitog formalnog obrazovanja, direktno nas vodi do tvrdnje sociologa kulture, da u sistemu masovne kulture Individuum, koji za nju postoji samo kao potencijalni konsument, gubi sposobnost samostalnog procenjivapja. Recenzija kritike televizijske drame Pesak isto tako je negativna, nasuprot oceni koju su dali gledaoci. Po raišljenju kriticara drama je samo delimično razvijeno literamo i scensko deio, kako po iskorišćavanju osnovne fabule tako i po svom žanru. Istovremeno režiji se prebacuje nespretnost sto nije istrajala dovoljno dugo na slikanju predznaka negativnog ponašanja junaka, sto bi gledaoca možda postepeno zaista übedilo u kriznu situaciju. Toliko kritika. Publika misli drukčije, posto je dala ocenu 3,9. Dramu je gledalo 43,6% celokupnog auditorijuma. Od toga je bilo 41,6% muškaraca, koji su dramu ocenili sa 3,7. Ocena ženskog dela publike je 3,9. U prvoj grupi je niske ocene dalo 8%, u drugoj 8,6%.
113
Evo tabele ocena po starosnim grupama: %prosečna ocena 15 —20 godina 14,2 3,8 21—30 19,5 ' 4,0 31—40 22,4 4,2 41—50 22,0 4,0 51—60 12,6 4,3 61 i više 9,3 4,3
Obrazovanje : °/ /о prosečna ocena đo 4 razreda osnovne škole 7,0 4,2 4—8 razreda osnovne škole 38,8 4,0 škoia učenika u privredi 26,6 3,9 srednja škola 21,0 4,0 visa i visoka škola 6,6 4,2