RTV Teorija i praksa

Povodom Savetovania u Dubrovniku 1977 izdata su tri broja Biltcna: naiavIjen je i četvrti broi

ckonomskc propagande na radiju i na tclcviziji i jcdina su takvc vrstc u (ugoslaviji, U radu ovih savctovanja učestvuju prcdstavnici ckonomsko-propagandnih programa svih radio-televizijskih ccntara, kao i mnogi rukovodioci programskih tela i organa, što jc nesumnjivo povoljna prilika za ncposrcdnu razmcnu iskustava o ostvarcnim programskim rczultatima, o saradnji u budučc i daljem unapređivanju ovih programa u skladu sa ukupnom urcđivačkom i programskom politikom radio-tclcvizijskih centara. Ova savetovanja okupljaju i vclik broj predstavnika osnovnih organizacija udruženog rada iz ccle Jugoslavije, koje putem radija i televizije oglašavaju svoje radnc organizacije, proizvode, poluproizvode i usluge. To je, dakle, prilika da se neposredno i meritorno progovori ne samo o aktuelnim pitanjima tekuće poslovne politike, već i o potrebi neposrednog uticaja udruženog rada i društvene zajednice na oblast ekonomske propagande. Istaknuti društveno-politički radnici i istraživači iz naučno-stručnih i informativnih ustanova, koji, takođe, učestvuju u radu savetovanja, u prilici su da neposredno sagledaju i provere stavove koje zastupaju i mogučnosti oživotvorenja tih stavova. Kao učesnik sva tri dosadašnja savetovanja, nakon ponovnog, pažljivog čitanja pisanih priloga sa tih savetovanja, smatram da bi valjalo i na stranicama ovog časopisa povesti razgovor o fizionomiji i sadržaju budućih ovakvih skupova. U prvom broju Biltena 4 koji je uz poziv poslat učesnicima prošlogodišnjcg savctovanja, organizator - Ekonomsko-propagandna komisija Jugoslovenske radio-televizije, najavio je da Savetovanje

104