RTV Teorija i praksa

Nedeljne novine 105.000.000 Casopisi za široku publiku I,оl3.6оо.ооо Televizija 844.900.000 Radio 200.500.000 Plakati i sl. 266. 000.000 Propaganda ргеко pošte 273.300.000 Bioskopi 60. 900.000 Direktna propaganda 930.500.000 Ukupno; 6,670.600.000 DM U ovom slučaju televizija učestvuje sa 12,66% i radio sa 3,00% odnosno RTV zajedno sa 15,66% u ukupnim izdacima za ekonomsku propagandu. U ostalim razvijenim evropskim zemljama učešće radio-televizije kreće se između 15 i 25% u ukupnim izdacima za ekonomsku propagandu. Da se pri tome radi o prilično stalno utvrđenim odnosima, govore podaci iz Savezne Republike Nemačke gde su radi pravilnog upoređivanja štampe i radija i televizije uzeti samo podaci za ekonomsku propagandu tržišnih proizvoda i onih usluga koje su nadregionalnog značaja. Odnosi između novina, časopisa, radija i televizije su za godine 1964. do 1975. sledeći;

Ne raspolažem, na žalost, tačnim podacima o učešću pojedinih sredstava ekonomske propagande u ukupnom iznosu troškova za ekonomsku propagandu u našoj zemlji. U 1976. godini

124

Godina Novine Časopisi Radio Televizija 1964. 28,8 49,9 3,9 17,4 1965. 28,4 48,1 3,8 19,7 1966. 25,3 49,9 4,2 2o,6 1967. 23,7 5o,7 5,o 2o,6 1968. 25,1 51,2 5,1 18,6 1969. 27,4 48,3 5.5 18,8 1970. 25,7 51,3 5,6 17,4 1971. 28,7 47,9 5,3 18,1 1972. 31,o 47,4 5,2 16,3 1973. 27,1 48,1 6,0 18,8 1974. Зо,6 44,9 6,0 18,5 1975. 33,3 4o,7 5,4 2o,7