RTV Teorija i praksa

jasno. Meni je suvišno postavljati pitanja jer misiim da je vaša poraka bila sasvim razumljiva i jasna. RUDI KLARIČ; Jednom sam imao slučaj s našim urednikom kojem sam postavio slično pitanje, a on mi je odgovorio; - ,Ja sam savršeno shvatio ovaj film, samo ne znam hoće li ga i naši gledaoci shvatiti.” Misiim da mi jako nisko cijenimo TV giedaoce. Imam mnogo iskustva iz razgovora, mislim da svi ijudi koji hoče shvatiti da oni i shvate naše porake. BRANKO LENTIĆ; Da li ste se vi ođlučili da ovu 23. emisiju napravite nakon 22 snimijene ili ste odmah znali da ćete ju raditi? RUDI KLARIČ; Već kad sam polazio na put imao sam za svaki film, za svaku ernisiju određeni plan. Znao sam što tražim, a to je biio traženje razlika. I pošto nisam uspio u tom traženju, uspio sam s onim snimcima donekle u slučaju ove elementamosti. Prirodno je ono što se radi, npr. onaj kruh, i što se probire ona kava, jer mi svi znamo da postoje strojevi koji bi to radiii brže, jednostavnije, ali radna snaga je jeftinija. To je samo jedan primjcr ja sam za te svoje ideje tražio ili potvrđe ili negacije u svijetu. BRANKO LENTIĆ: Ideja je jasna, i ne treba mnogo diskutirati o njoj, aii mislim da u traženju materijala ima određenog siromaštva, baš za ovu drugu stranu, jer ona atomska ekspiozija bombe je previše eksploatirana na filmu i televiziji, i nameće se kao kliše, jedan simbol. Zato su potresniji neki dokumenti koji nisu tako izražajni, ali su dokumenti siromaštva iii nečeg drugog. Recimo onaj kadar o čovjeku koji brusi nož na sjekiri, to je također određeni simbol i čvršći dokument od eksplozije. Mislim da ste neke eiemente za ovu stvar ipak daii previše formalno.

92